Abstract |
Automobiļu rūpniecība ir ražojusi pašgājēju, riteņu mehānisko transportlīdzekli, kas pazīstams kā automašīna. Automašīnas, atšķirībā no komerciālajiem transportlīdzekļiem, kurās var pārvadāt no viena līdz astoņām personām, bieži ir paredzētas citu cilvēku pārvadāšanai. Automašīnas ir paredzētas braukšanai pa bruģētām virsmām, un tām ir četri riteņi un riepas. Izmēri un pašmasa ir divi veidi, kā automašīnas var šķirot. Paaugstinoties vidējam dzīves līmenim, pieaug arī cerības uz pasīvo transportlīdzekļu drošību un degvielas ekonomiju, kas liek proporcionāli palielināt transportlīdzekļu konstrukciju triecienizturīgu un vieglāku svaru. Automašīnas šasiju var padarīt vieglāku, veicot konstrukcijas un materiālu modifikācijas. Pētījuma mērķis ir izpētīt transportlīdzekļu ar dažādiem rāmja materiāliem veikto sadursmju testu rezultātus, lai labāk izprastu, kā sadursmes laikā tiek ietekmēti to ķermeņi. Automašīnas virsbūves triecientesti jāveic trīs dažādos ātrumos pirms ražošanas uzsākšanas. Izmantojot SOLIDWORKS, tiek modelēta Mini cooper trīsdurvju četrvietīgā automobiļa struktūra, un pēc tam, izmantojot ANSYS izteikto dinamiku, tiek veikts trieciena pētījums starp automašīnu un sienu, izmantojot trīs alternatīvus sākuma ātrumus. Režģis ir izpildīts ar elementu izmēriem no 7,6 miljoniem līdz 30 miljoniem. Tīkla analīze, kurā kopējā deformācijas novirze no vissmalkākajām acīm ir mazāka par 0,25 procentiem. Rezultātā gala acs elementa izmērs ir aptuveni 23,2 lakhs. Šī pētījuma rezultāti, ka kopējie simulācijas gadījumi, novērotais parametrs liecina, ka alumīnija sakausējums varētu būt drošākais un labākais variants, lai realizētu automašīnas virsbūves materiālu, kas samazinās nejaušas situācijas ietekmi, salīdzinot ar citiem materiāliem jebkuros ātruma apstākļos. Alumīnija sakausējums ir vispiemērotākais materiāls automašīnas frontālajai konstrukcijai, lai aizsargātu pašu transportlīdzekli un tā iekšējos komponentus, pasažierus un gājējus. |