Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Mūsdienu tīmekļa tehnoloģiju analīze un pielietošana ilgtspējīgas attīstības vērtību iekļaušanai mācību procesos |
Title in English |
Analysis and Usage of Modern WebTechnologies for Including Key Sustainable Development Values into Study Processes |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Antons Patļins |
Reviewer |
Inese Upīte |
Abstract |
Atslēgvārdi: tīmeklis, tīmekļa tehnoloģijas, ilgtspējīga attīstība, klimats, ilgtspējīga izglītība.
Veicot bakalaura darba izstrādi tiek apskatīta tēma par moderno tīmekļa tehnoloģiju izmantošanu izglītībā ilgtspējīgas attīstības vērtību veicināšanai. Tas ietver šādu tehnoloģiju potenciāla analīzi, lai atbalstītu galveno ilgtspējīgas attīstības mērķu, piemēram, oglekļa emisiju samazināšana un ilgtspējīga patēriņa veicināšana, kā arī šo zināšanu iekļaušana mācību procesā. Tas varētu ietvert tiešsaistes resursu un rīku, piemēram, virtuālās un paplašinātās realitātes, izmantošanu, lai modelētu ilgtspējīgu praksi un iesaistītu izglītojamos praktiskā mācību pieredzē. Tas var arī ietvert datu analītikas un vizualizācijas metožu izmantošanu, lai uzraudzītu virzību uz ilgtspējīgas attīstības mērķiem un veiktu reāllaika pielāgojumus mācību procesa uzlabošanai. Kopumā mērķis ir izmantot modernās tīmekļa tehnoloģijas, lai uzlabotu ilgtspējīgas attīstības izglītības efektivitāti un ietekmi. Izmantojot iegūto informāciju un pētījumu rezultātus, tiek veidota tīmekļa vietne izmantojot pamatoti visefektīvāko veido tās izveidei, kā arī veikt tās testēšanu, lai pārliecinātos par iepriekš veikto pētījumu iegūtajiem rezultātiem.
72 lappuses, 33 attēli, 83 literatūras avoti. |
Keywords |
tīmeklis, tīmekļa tehnoloģijas, ilgtspējīga attīstība, klimats, ilgtspējīga izglītība |
Keywords in English |
web, web technologies, sustainable development, climate, sustainable education |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
29.05.2023 23:15:43 |