Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Pašvaldības aģentūras mārketinga stratēģijas izstrāde "
Title in English "Marketing strategy development for a municipal agency"
Department Institute of Business Engineering and Management
Scientific advisor lekt.,Dr.oec. R.Greitāne
Reviewer Dr.oec. J.Sulojeva
Abstract Maģistra darba tēma ir pašvaldības aģentūras mārketinga stratēģija. Tēma ir aktuāla, jo mārketings attīstās strauji Latvijā, un nu jau tas ir pielietojams ne tikai komercuzņēmumos, bet arī pilsētās, valsts iestādēs un pašvaldības uzņēmumos. Darba objekts ir Latvijas Pašvaldības aģentūra Rīgas dārzi un parki (turpmāk tekstā PA Rīgas dārzi un parki), priekšmets mārketinga stratēģija. Darbā tiek analizētas piecas Rīgas pašvaldības aģentūras, salīdzināti to darbības veids un specifika, finansiālie rādītāji, mērķi, misijas un vīzijas. Konstatētas kopējas iezīmes, un tad arī atsevišķi sīkāk tiek analizēts šī darba objekts uzņēmums PA Rīgas dārzi un parki. Darba mērķis ir izstrādāt efektīvu mārketinga stratēģiju pašvaldības finansētam uzņēmumam PA Rīgas dārzi un parki. Tiek izvirzīta arī hipotēze, kuru ar analīzes un pētījumu palīdzību jāpierāda. Ja tā netiks pierādīta, tad jāiesaka citi risinājumi, paskaidrojums, kādēļ tā nepiepildās. Hipotēze arī pašvaldības uzņēmumam ir nepieciešama un darbojas efektīva mārketinga stratēģija, lai tas veiksmīgi darbotos un sasniegtu savus mērķus.
Keywords mārketings pašvaldība
Keywords in English municipality marketing strategy
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 09.01.2012 10:30:00