Abstract |
Maģistra darba tēma ir pašvaldības aģentūras mārketinga stratēģija. Tēma ir aktuāla, jo mārketings attīstās strauji Latvijā, un nu jau tas ir pielietojams ne tikai komercuzņēmumos, bet arī pilsētās, valsts iestādēs un pašvaldības uzņēmumos. Darba objekts ir Latvijas Pašvaldības aģentūra Rīgas dārzi un parki (turpmāk tekstā PA Rīgas dārzi un parki), priekšmets mārketinga stratēģija. Darbā tiek analizētas piecas Rīgas pašvaldības aģentūras, salīdzināti to darbības veids un specifika, finansiālie rādītāji, mērķi, misijas un vīzijas. Konstatētas kopējas iezīmes, un tad arī atsevišķi sīkāk tiek analizēts šī darba objekts uzņēmums PA Rīgas dārzi un parki.
Darba mērķis ir izstrādāt efektīvu mārketinga stratēģiju pašvaldības finansētam uzņēmumam PA Rīgas dārzi un parki.
Tiek izvirzīta arī hipotēze, kuru ar analīzes un pētījumu palīdzību jāpierāda. Ja tā netiks pierādīta, tad jāiesaka citi risinājumi, paskaidrojums, kādēļ tā nepiepildās. Hipotēze arī pašvaldības uzņēmumam ir nepieciešama un darbojas efektīva mārketinga stratēģija, lai tas veiksmīgi darbotos un sasniegtu savus mērķus. |