Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Zīmola augšanas stratēģijā balstīts potenciālo klientu piesaistes projekts kosmētikas nozarē
Title in English Project for Potential Customers Attraction Using Brand Growth Strategies in the Cosmetics Industry
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Evita Štrausa
Reviewer Ilze Jankovska
Abstract Bakalaura darba autors: Liāna Kazakova Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: MBA.Evita Štrausa Bakalaura darba temats: Zīmola augšanas stratēģijā balstīts potenciālo klientu piesaistes projekts kosmētikas nozarē. Bakalaura darbs uzrakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 63 lpp., tajā iekļauti 33 attēli, 7 tabulas, 5 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 33 avoti latviešu, 20 angļu un 1 krievu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Mārgetinga stratēģijas veidošana ir svarīga jaunu klientu piesaistei. Uzņēmuma “MARENCE” stratēģiju var uzskatīt par vāji izstrādātu stratēģiju, jo zīmola atpazīstamība ir zema. Pētījuma rezultāti parāda to, ka respondenti dod priekšroku veikalu apmeklēšanai klātienē, jaunumu saņemšanai e-pastā un galvenie rādītāji jauna zīmola iegādāšanai ir – atlaides, bezmaksas paraugi un inovatīvi produkti. Darba autores risinājums ir – mārketinga aktivitāšu plānošana , budžeta plānošana, e-pasta mārektinga uzlabošana, privātā zīmola un uznirstošās mazumtirdzniecības ieviešana uzņēmumā. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kazakova, L., Štrausa, E. (2023). Zīmola augšanas stratēģijā balstīts potenciālo klientu piesaistes projekts kosmētikas nozarē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, IEVF, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 63 lpp.
Keywords Klientu piesaiste, mārektinga stratēģija, kosmētikas nozare
Keywords in English Customer attraction, marketing strategy, cosmetics industry
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 26.05.2023 15:06:00