| Abstract |
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai e-pasta tēmas personalizācija palielinātu e-pasta atvēršanas rādītājus, un vai personalizētas uzrunas izmantošana palielinātu dalībnieku vēlmi nospiest pogu, kas tiktu uzskatīta par konversiju . Pētijumā piedalījās 1075 dalībnieku, no kuriem visi abonē ikmēneša digitālo vēstuli par personālvadības tēmu. Lielākā daļa no dalībniekiem bija sievietes, kuras ir HR speciālisti vai grāmatveži. Tika izveidotas sešas dažādas grupas, no kurām katra grupa saņēma dažādi personalizētu e-pastu. Rezultāti parādīja, ka personalizēts e-pasta nosaukums ietekmēja e-pasta atvēršanas rādītājus, jo pēc personalizēta e-pasta nosaukuma, e-pasta atvēršanas rādītāji palielinājās par 5.3% Tomēr personalizēta uzruna neietekmēja konversijas pogas nospiešanu, jo pēc uzrunas personalizācijas epasta konversijas rādītāji nokritās par 0.02 %.
Šī pētījuma rezultāti daļēji sakrīt are esošo literatūru. Šis pētijums parāda to, ka personalizēta epasta tēma var ietekmēt epasta atvēršanas rādītājus, kamēr personalizēta uzruna neietekmē epasta efektivitāti. Tas nozīmē, ka cilvēkiem patīk, ka viņus uzrunā vārdā, tomēr, ja personalizācija ir par daudz, tas var atstāt negatīvu ietekmi uz epasta rādītjājiem. Pēc šiem rezultātiem, mārketinga speciālistiem vajadzētu izmantot e-pasta tēmas personalizāciju, lai palielinātu to atvēršanas rādītājus, kamēr ir ietiecams izmantot citas personalizācijas tehnikas, lai uzlabotu epastu efektivitāti, piemēram, pielāgots saturs. |