Abstract |
Bakalaura darbā ar projektu daļu tika izpētīts Daugavpils šķirošanas stacijas tehniskais raksturojums, kā arī kravu vilcienu apstrādes tehnoloģija. Pieņemšanas un nosūtīšanas parka, kā arī šķirošanas parka ceļu izvērse, to attīstība, pievedceļu skaits. Pamatojoties uz šiem apskatāmiem jautājumiem darba autors piedāvā jauno pieņemšanas parku. Aprēķināts ceļu skaits jaunajā pieņemšanas parkā. Tiek izrēķināts kā mainīsies Daugavpils Šķirošanas stacijas darba tehnoloģija. Apskatīts uzkalna darba tehnoloģija pirms un pēc jaunā parka būvēšanas, degvielas patēriņš, mainoties uzkalna darba tehnoloģija, jo nebūs izvilkšanas elementa, kā mainīsies pieņemšanas parka pārstrādes spēja pieņemot vilcienu sastāvus ar nosacīto garumu līdz 57 vagoniem un garsastāvu vilcienu sastāvus un naidīgo maršrutu novēršana.
Darbs sastāv no 60 lapām, 19 formulām, 15 tabulām, 6 attēliem, 13 izmantotās literatūras avotiem, 4 rasējuma lapām.
Atslēgas vārdi: KRAVU VILCIENU SASTĀVS, PIEŅEMŠANAS UN NOSŪTĪŠANAS PARS, PIEŅEMŠANAS PARKS, UZKALNS, ELEMENTS, NAIDĪGS MARŠRUTS. |