Abstract |
Anotācija
Bakalaura darba SIA "Perfekta Maksa" mērķis ir izplānot uzņēmumu, kas ražotu apģērbu mazos apjomos, kā arī pēc individuāla pasūtījuma.
Darbā ir veikta tirgus analīze, kas analizē tirgu un tā segmentus, noskaidrojot patērētāju pieprasījumu, konkurentu piedāvājumu un mārketinga iespējas. Tika veikta 85 respondentu aptauja.
Darba ietvaros ir izveidota ekskluzīva vīriešu apģērbu kolekcija "Perfekta Maska", kura sevī ietvēra 7 modes tendencēm atbilstošus tērpus. Ir aprakstīta kompozīcijas izveide, vizualizētas skices un fotogrāfijas.
Ir veikti audumu kvalitātes testi un pierādīta audumu izvēles racionalitāte.
Veikta konstruktīvās projektēšana, kas sevī ietver modeļkonstrukciju, lekālu izveidi un gradāciju.
Izmantojot tehnoloģiskā procesa specifiku, tika aprēķināts tērpu izgatavošanas ilgums un materiālu patēriņš, tika veikta ražošanas un finansiālā analīze.
Ņemot vērā uzņēmuma darbības veidu un specifiku, izvēlētas telpas un izveidot to plānojums. Produkta virzīšanai tirgū, tika izveidota firmas zīme un iepakojums.
Bakalaura darba apjoms 142 lpp., kurās izvietotas 50 tabulas, 35 attēli un 2 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā 20 literatūras avoti. |