Abstract |
Anotācija
Maģistra darba autor: Sharoon Sajan
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., docente. Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Digitālā mārketinga ietekmes uz zīmola atpazīstamības
palielināšanu novērtējums
Maģistra darbs: Angļu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba
apjoms ir 117 lpp., tajā iekļauti 39 attēli, 48 tabulas, 16 formulas. Izmantotās literatūras un
avotu sarakstā ietverti: 59 avoti angļu, valodā. Darbam pievienoti 1 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Digitālais mārketings ir ne tikai moderna mārketinga
stratēģija; tā ir arī visefektīvākā mārketinga stratēģija, kāda jebkad ir izstrādāta. Un rezultāti ir
nepārprotami. Uzņēmumi, kas mēģināja pārdot savus produktus, izmantojot tradicionālās
metodes, vairs nepastāv. Digitalizācijas rezultātā ir pilnībā mainījies veids, kā uzņēmumi
darbojās pirms 10 gadiem. Mūsdienu pasaulē visi ir tiešsaistē, un sabiedrība kopumā ir
tiešsaistē. Izveidojiet tiešsaistes profilu, lai novērtētu digitālā mārketinga ietekmi uz biznesa
izaugsmi. Informācijas apkopošanai no mārketinga speciālistiem tika izmantota aptauja un
telefonintervija. Aptaujas pieņēmumi tika novērtēti, izmantojot Chi Square testu un Spīrmena
korelāciju, un tika piedāvāts digitālā mārketinga metožu modelis. Lai novērtētu
telefonintervijas rezultātus, tika izmantota analītiskā hierarhijas pieeja.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts:Sharoon Sajan, Assist. Prof., Dr. oec Ieva
Andersone (2022). Digitālā mārketinga ietekmes uz zīmola atpazīstamības palielināšanu
novērtējums. Maģistra darbs. Rīga: RTU, Biznesa inženierzinātņu un vadības institūts, Studiju
programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 117 lpp. |