Abstract |
Anotācija
Bakalaura darbā izstrādāts Ādas dizaina studijas „Riti” projekts, kurā
paredzēts ražot ādas somas un aksesuārus.
Pieprasījuma, patērētāju vēlmju, konkurentu, kvalitātes prasību,
atbilstošākā reklāmas veida un potenciālā pircēja noskaidrošanai tika veikts
tirgus pētījums, izmantojot anketēšanas metodi, kas palīdz izdarīt secinājumus
par ražošanas organizēšanu, tehnoloģiju izvēli un pareiziem preces virzīšanas
kanāliem. Iegūtā informācija apkopota diagrammās, veikta tās analīze.
Darbā aprēķināta ražošanas jauda, veikta produkta cenas kalkulācija,
izstrādātas un apzinātas produktu izgatavošanas tehnoloģijas.
Ādas dizaina studijai noteikta atrašanās vieta, izvirzot un vērtējot
prasības, kas būtiskas nelielam uzņēmumam, kā arī izveidots iekārtojuma
plāns, noteikts tehniskais aprīkojums, izstrādāta materiālu un cilvēku plūsma,
lai uzņēmums varētu efektīvi funkcionēt. Tāpat izveidota reklāmas kampaņa,
izstrādāta uzņēmuma prečzīme un mājas lapas dizains.
Kvalifikācijas darba praktiskajā daļā ir izgatavots ādas somas paraugs ar
dekoratīvām un funkcionālām maināmam kabatām, kura izveidošanai izvēlētie
materiāli ir pārbaudīti un atzīti par atbilstošiem produkta izgatavošanai.
Somas izgatavošanai izstrādāta objekta skice, izvēlēta konstruēšanas
metode un izgatavots produkta paraugs.
Atslēgvārdi: ādas dizaina studija, ādas somas un aksesuāri, somas ar
identitāti.
Izstrādāts Rīgas Tehniskajā universitātē, Rīga: RTU 134 – lpp., 36 attēli,
50 tabulas, 1 rasējums, 5 pielikumi, 24 bibliogrāfiskie avoti. |