Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language Zviedrijas pieredzes analīze e-komercijas uzņēmumu darbības pilnveidošanai Latvijā
Title in English Analysis of Swedish experience for improving the activities of e-commerce companies in Latvia
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor Velga Ozoliņa
Reviewer “Latvijas Mobilais Telefons” SIA, Iepirkumu daļas vadītājs Raimonds Ronis
Abstract Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Zviedrijas e-komercijas pieredzi, izvērtēt tās priekšrocības un izstrādāt risinājumus e-komercijas uzņēmumu darbības pilnveidošanai Latvijā. Bakalaura darba ietvaros tika tiek petīti jautājumi, kas ir cieši saistīti ar patērētāju uzvedību, e-komerciju un Zviedrijas e-komercijas vidi kopumā. Teorētiskajā darba daļā sniegts ieskats teorētiskajos aspektos par patērētāju uzvedību, tās ietekmes faktoriem un tendencēm pasaules un Latvijas mērogā. Bakalaura darba analītiskajā daļā apkopoti dati par Zviedrijas e-komercijas pieredzi, analizēta Zviedrijas veiksmīgāko e-komercijas uzņēmumu darbība un veikta tās SVID analīze. Praktiskajā daļā tika izstrādāts ekonomiski pamatots Latvijas e-komercijas pilnveidošanas risinājums, pielietojot “Scrum” metodi un pārdošanas piltuvi. Lai sasniegtu darba mērķi, darba izstrādē izmantoti ārvalstu zinātnieku darbi, zinātniskās publikācijas, internetā pieejamie materiāli un statistiskie dati. Aplūkotā un analizētā informācija tika iegūta, izmantojot kvalitatīvo pētniecības metodi, monogrāfisko metodi, kā arī statistisko metodi. Darbā tika veikta Latvijas e-komercijas uzņēmēju intervija un Latvijas patērētāju aptauja. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 85 lappuses. Tajā ir iekļauti 21 attēls, 12 tabulas un 4 pielikumi uz 5 lappusēm. Darbā izmantotās 72 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienība.
Keywords E-komercija, patērētāju uzvedība, lēmumu pieņemšanas process
Keywords in English e-commerce, consumer behavior, decision making process
Language lv
Year 2022
Date and time of uploading 16.05.2022 22:58:37