Abstract |
Maģistra darba priekšmets ir “Produktu attīstības stratēģija FinTech uzņēmumā Bilderlings Pay Ltd.” Bilderlings Pay Limited – FinTech platforma, kas piedāvā visu veidu inovatīvus maksājumu pakalpojumus: maksājumu karšu apstrāde pirkumiem internetā, konts privātpersonām un uzņēmumiem, maksājumu kartes un privātbanķieru pakalpojumi.
Darba autors noteica pētāmās problēmas aprakstu, un tieši “Stratēģiju izstrāde finanšu produktu ieviešanai Apvienotās Karalistes Elektroniskās Naudas Iestādei , lai tā būtu konkurētspējīga Apvienotās Karalistes tirgū”. Autors izmantoja iekšējo un ārējo analīzi, lai izpētītu nozares vidi un pašu uzņēmumu. Ārējā analīze ir izmantota, lai izpētītu nozares vidi uzņēmumā, šīs analīzes mērķis ir noteikt iespējas un apdraudējumus šajā nozarē, lai veidotu uzņēmuma peļņu un izaugsmi. Ārēja analīze sastāv no PESTEL analīzes Portera Piecu Spēku analīzes, SWOT nozares analīzes, Bostonas un McKinsey (Makkinsija) matricas.
Iekšēja analīze ir izmantota, lai izpētītu uzņēmuma iekšējo vidi un izvērtētu tā resursus, īpašības, kompetences, iespējas, un konkurētspējīgās priekšrocības. Autors šajā daļā izmantoja finanšu analīzi, konkurētspējīgo priekšrocību, kā arī atšķirīgo kompetenču analīzes. Turklāt, autors identificēja uzņēmuma stiprās un vājās puses, izmantojot SWOT analīzi un izveidoja konkurētspējīgo priekšrocību blokus, kuri sastāv no 4 faktoriem, kas var palīdzēt uzņēmumam izveidot un uzturēt tāas priekšrocības: izcila efektivitāte, kvalitāte, inovācijas un klientu atsaucība.
Lai saprastu, kurus produktus uzņēmuma klienti vēlētos saņemt un kuri pakalpojumi ir nepieciešami ikdienas saimnieciskajai aktivitātei, šajā darbā autors izmantoja aprakstošo pētījumu – klientu aptauju.
Pēc nozares vides un tirgus analīzes, Bilderlings Pay Ltd bija salīdzināts ar citām Apvienotās Karalistes elektroniskās naudas iestādēm (EMI) - Wise Payment Limited un Multipass Platforms Limited.
Šis darbs piedāvā rekomendācijas uzņēmumam, balstoties uz respondentu atbildēm aptaujas laikā. Attiecībā uz divām galvenajām rekomendācijām, autors sniedz ieviešanas plānu un to risku analīzi.
Darbs ir uzrakstīts angļu valodā un kopējais lapu skaits ir 87, kas sevī iekļauj 22 grafikus un tabulas, 8 pielikumus un 57 atsauces. |