Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Luxriot globālās pārdošanas komandas veidošana un vadīšana |
Title in English |
Building and Managing Global Sales Team for Luxriot |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Gregory Scott Mathers |
Reviewer |
Anita Gaile |
Abstract |
Maģistra darbsir veltīts Luxriot globālas pārdošanas komandas izveidei un vadīšanai. Uzņēmums izstrādā programmatūru videonovērošanai – Video Management System. Šis uzņēmums jau sen ir prezentēts tirgū, bet pašlaik cīnās par zīmola atpazīstamību. Globālās pārdošanas komandas izveide tiek uzskatīta par soli tā uzlabošanai.
Šīs darbības nepieciešamības pamatošanai tika veikta SWOT, PESTEL un Porter’s analīze. Analīzējot rezultātus, tika noskaidrots, ka viena no galvenajām Luxriot problēmām ir infromācijas sniegšanas spēja saviem esošajiem un potenciālajiem partneriem par šīs programmatūras unikālajām funkcijām un konkurētspēju tirgū.
Tika veikts pētījums par ražotāja un izplatītāja attiecību nozīmi. Ieviešot globālas pārdošanas komandu, tiks atrisinātas tās problēmas, kuras līdz šim vēl nebija pilnībā atrisinātas.
Tika konstatēts, ka Luxriot neizmantoja visus pieejamus mārketinga rīkus (instrumentus?) pilnībā, kur mārketinga veicināšanas stratēģija tika uzskatīta par galveno investīciju virzienu. Mārketinga piesaistes stratēģija bija kā papildus opcija ar zemām izmaksām.
Ierosinot globālās pārdošanas komandas ieviešanu, šis jautājums tika pārskatīts. Apsvērtās darbības tika vērstas uz piesaistes stratēģiju kā nepieciešamību ražotāja un izplatītāja attiecībām, līdz ar to uzlabojot attiecības ar programmatūras gala lietotāju.
Galu galā viss tirgus tika sadalīts divos veidos. Katrs tirgus veids ieteica ieviest savu komandu, vienu komandu - tirgus attīstības vides radīšanai, otru komandu – darbībai reģionos, kuros Luxriot aktīvi darbojas.
Noslēgumā, promocijas darbā ir izskaidrots, kādā veidā Luxriot jāievieš globāla pārdošanas komanda, kādi speciālisti tai nepieciešami, kādi ir viņu pienākumi un kā novērtēt viņu sniegumu. |
Keywords |
globālās pārdošanas komandas veidošana un vadīšana,ražotāja un izplatītāja attiecība |
Keywords in English |
Building Global Sales Team, Manufacturer-Distributor relationship, |
Language |
eng |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
03.05.2022 11:22:43 |