Abstract |
Darbā piedāvāta trīsdimensiju objektu detalizācijas vadības algoritmu analīze vairākos to pielietojuma gadījumos, liekot uzsvaru uz optimāla vizuālā efekta kā arī maksimālas veiktspējas sasniegšanu ierobežotu datora resursu apstākļos. Izvirzīts mērķis, atrast metožu kombināciju, kas apmierinātu mūsdienu 3D interaktīvas programmatūras vajadzības. Tas ietver skaitļošanas slodzes dinamisku samazināšanu, būtiski nezaudējot ainas attēloto jēgu. Pētījuma objekts ir datora grafiskā apakšsistēma, un subjekts - novērotājs jeb izvadīto datu kvalitātes novērtējums Programmatūra veidota augsta līmeņa abstrakcijā no apakšsistēmu detaļām, kur iespējams, kā arī ar mērķi to uzlabot turpmāk. Iegūtie mērījumu dati izmantoti eksistējošo metožu salīdzināšanai. Apskatīti gadījumi ar objektu animāciju, ar vairākiem redzes punktiem un to animāciju, kā arī ar objektu ietekmi uz citiem objektiem simulācijās.
Analīzes gaitā apkopota problēmas risinājuma koncepcija, kas apmierina mūsdienu 3D imitācijas programmatūrai uzstādītās prasības - maksimāla 3D objektu interaktivitāte mainīgas noslodzes apstākļos.
Bakalaura darbā ir 75 lappuses, 35 attēli, 4 tabulas, 2 pielikumi un 43 nosaukumu informācijas avoti. |