Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Salīdzinošā analīze pakāpeniskas apmācību sarežģītības celšanai, lai uzlabotu rezultātus attēlu klasifikācijas uzdevumiem dziļajā mašīnapmācībā
Title in English Comparative Analysis of Curriculum Learning for Classification Tasks in Deep Learning
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Ēvalds Urtāns
Reviewer Katrina Boločko
Abstract DZĪĻĀ MĀCĪŠANĀS, MĀCĪBU PROGRAMMAS MĀCĪŠANĀS, ATTĒLA KLASIFIKĀCIJA Bakalaura darba veids: 1. veids: Mūsdienīgu risinājumu izpēte Praksē ir ierasts, ka apmācību datu kopa ir saistīta ar troksni vai satur paraugus no dažām citām datu kopām. Mācību programmas apguve kā tēma mašīnmācībā eksperimentāli pierādīja, ka tā var palīdzēt palielināt mašīnmācīšanās modeļu veiktspēju. Šis bakalaura darbs iepazīstina ar divām “manuāli” cilvēku radītām mācību programmām, lai uzlabotu kopējo veiktspēju: - viena programma attēla datu kopai ar troksni (trokšņu mācību programma); - otra programma attēlu datu kopai, kas satur paraugus no citām datu kopām (klases mācību programma). Dotajā darbā kontrolētajos eksperimentos autors pārbaudīja trokšņa mācību programmu MNIST, KMNIST, un CIFAR10 datu kopās, kā arī klases mācību programmu KEMNIST datu kopā. Iegūtie rezultāti parādīja, ka, saskaņā ar eksperimentu iestatījumiem, izmantojot piedāvātās mācību programmas, klasifikators var iegūt vismaz 5:25% vispārināšanas veiktspējas palielināšanās.
Keywords DZĪĻĀ MĀCĪŠANĀS, MĀCĪBU PROGRAMMAS MĀCĪŠANĀS, ATTĒLA KLASIFIKĀCIJA
Keywords in English DEEP LEARNING, CURRICULUM LEARNING, IMAGE CLASSIFICATION
Language eng
Year 2022
Date and time of uploading 06.01.2022 00:02:23