Abstract |
Pašlaik Satiksmes ministrijā tiek īstenots projekts Latvijas dzelzceļa tīkla elektrifikācijas tehniski ekonomiskais pamatojums, kā arī Latvijas dzelzceļā tiek paredzēta un dažos virzienos jau tiek īstenota SCB un sakaru iekārtu modernizācija. Šajā darbā izskatītas dzelzceļu elektroapgādes sistēmas īpatnības, izanalizēti elektroiekārtu darbības principi un uzbūve.
Izskatāmajā projektā stacijā Stirniene tiek aprēķināta spēka transformatora nomaiņa komplektajā transformatoru apakšstacijā KTA 200,4 kV, modernizētas KTA iekārtas, t. sk.
ievādpanelisUS-66A un sadalietaise KS-6A, līdz ar to palielinās elektroapgādes drošums un apkalpojošā personāla, spēka kabeļu nomaiņa, kā arī KSIĀ-10 kV paaugstinošā transformatora, kurš baro dz-ļa iecirknī Rēzekne - Stirniene no EPL-10 kV SCB un citu lietotāju iekārtas, nomaiņa. Aprēķinātas līnijā EPL- 10 kV īsslēguma strāvas. Pamatojoties uz aprēķiniem noregulēta relejaizsardzība.
Šis projekts būs bāze elektroapgādes iekārtu pastiprināšanai citos dz-ļa iecirkņos sakarā ar SCB u.c. iekārtu modernizāciju.
Darbā ir 70 lappuses teksta, 24 attēli, 12 formulas, 1 tabula, 1 pielikums un uzrādīti 21 izmantotās literatūras avots. |