Abstract |
Kopsavilkums: 2020. gads bija neparasts gads attiecībā uz to, cik krasi izmainījās mūsu ikdienas dzīve, globālās Covid-19 pandēmijas dēļ. Šis periods cilvēcei ir radikāla pārmaiņa, karantīnas un epidēmijas pasākumu dēļ, kas tiek veikti visā pasaulē, un vīrusam, kas kļuva par galveno draudu cilvēku veselībai.
Protams, šīs straujās izmaiņas cilvēka dzīvē ir tieši ietekmējušas ekonomiku. Ir novērotas divas galvenās tendences; daži uzņēmumi bankrotēja, kamēr citi - plauka. Mazie uzņēmumi, kuri, pārdodot savas preces un pakalpojumus, paļāvās uz fizisku mijiedarbību, pandēmijas rezultātā saskārās ar grūtībām turpināt savu darbību, savukārt daži no uzņēmumiem ir pielāgojušies situācijai, ieviešot e-komercijas pieeju un kaut kā izdzīvojuši. Gluži pretēji, vairākās nozarēs ir vērojams pārdošanas apjomu uzplaukums, jo ir palielinājies klientu skaits un pieprasījums pēc viņu pakalpojumiem.
Šī pētījuma mērķis ir aprakstīt, kā mākslīgais intelekts kā biznesa automatizācijas risinājums var palīdzēt uzņēmumiem tikt galā ar pēkšņas ekonomiskās izaugsmes izaicinājumiem, kurus izraisa tādi notikumi kā Covid-19. Tiks analizēti tērzēšanas roboti, to izmantošanas nozares un piemērotība dažādiem uzņēmumiem. Galvenā uzmanība tiek pievērsta e-komercijas un Fintech nozarēm, jo šīs ir galvenās nozares, kas šodien izmanto tērzēšanas robotus, un, visticamāk, gūs labumu no tērzēšanas robotu ieviešanas. Pētījuma mērķis ir demostrēt, kā tērzēšanas roboti var aizpildīt plaisu biznesa izaicinājumos, automatizējot biznesa procesus. Šajā diplomdarbā tiek piedāvāts konceptuāls biznesa procesa modeļa apzīmējums, kas parāda, kā tērzēšanas roboti var tikt ieviest Fintech uzņēmuma tiešsaites čata procesā, lai automatizētu tieššaites čata procesu.
Maģistra darbs sastāv no 70 lappusēm, 17 attēliem, 5 grafikiem, 2 tabulām, 3 BPME. |