Abstract |
Mūsdienu pasaulē nepārtrauktās straujās tehnoloģiskās vides izmaiņas ir izveidojušas dinamisku ekosistēmu, kas liek uzņēmumiem veikt digitālu transformāciju. Šī digitālā transformācija rada daudz izaicinājumu, bet tajā pašā laikā, rada arī daudzas iespējas tām organizācijām, kuras savlaicīgi atzīst vides izmaiņas un nolemj spert nākamo soli. Tomēr daudzām organizācijām viss digitālās transformācijas process šķiet ļoti izaicinošs, savukārt, citas ir mēģinājušas, bet neveiksmīgi. Visu centienu risku var mazināt, ieviešot digitālās transformācijas procesu, kas kalpo kā ceļvedis ar skaidriem un visaptverošiem uzdevumiem veiksmīgai digitālajai transformācijai. Tomēr šis process pats par sevi negarantē vēlamos rezultātus, jo uzņēmumam ir nepieciešams organizējoša bāze, kas visā šajā procesā veicinātu un stiprinātu sadarbību, komunikāciju un zināšanu apmaiņu. Šeit var palīdzēt nepārtraukta prasību inženierija ar savu funkcionalitāti. Šī darba mērķis bija izstrādāt un ieviest nepārtrauktu prasību inženierijas modeli, kas atbalsta visu digitālās transformācijas procesu. Modelis sastāv no diviem galvenajiem komponentiem: digitālās transformācijas procesa un prasību inženierijas vadības komponentes, kas transformācijas procesa atbalstam izmanto nepārtrauktas prasību inženierijas funkcionalitāti. Izstrādātais nepārtrauktas prasības inženierijas modelis digitālajai transformācijai tika validēts, izmantojot reālas biznesa situācijas aprakstu.
Maģistra darbs sastāv no 78 lapām, 15 attēliem, 2 tabulām un tas atsaucas uz 45 literatūras avotiem. |