Abstract |
Maģistra darba autors: Karthick Radža Boopathy
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., asoc. Profesors Deniss Ščeulovs
Maģistra darba temats: Sadarbības modeļa izstrāde maziem un vidējiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem
Maģistra darbs rakstīts: angļu valodā, tas sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 96 lpp., tajā iekļautas 36 attēli, 17 tabulas. Literatūras avotu saraksts satur 74 avotus angļu valodā. Darbam ir 27 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: faktori, kas ietekmē izmaiņas patērētāju paradigmā Indijā, ir maksājumu metode (tiešsaistes, debeta/kredītkartes), produkts (kvalitāte, lieluma izmaiņas, videi draudzīgs produkts, iepakojums, ieguldījums sociālajā labklājībā, ērtā pieejamība), mazumtirdzniecības veikals (ērta atrašanās vieta, transporta iespējas, klientu apkalpošana) un e-komercija (izpratne un apmierinātība ar pirkumu tiešsaistē). Starp vīriešiem un sievietēm ir būtiska sakarība patēriņa paradigmā. Faktori, kas ietekmē sadarbības modeļa izstrādi mazajiem un vidējiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, ir tirgus paplašināšana, kanālu garuma un atsevišķu tirgus izdevumu samazināšana un dažādu tehnoloģiju izmantošanu un attiecības ar klientiem. Maģistra darba autors izstrādā sadales sadarbības modeli, jo tas ir vispiemērotākais sadarbības modelis maziem un vidējiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Boopathy K. R (2021) sadarbības modeļa izstrāde mazajiem un vidējiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Maģistra darbs/K. R Boopathy, D. Ščeulovs. - Rīga: RTU, FEEM, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2021. -184 p |