Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Lietotāja saskarnes projektēšanas metodoloģiju analizē atbilstoši krāsu akluma atbalstam |
Title in English |
Analysis of User Interfaces Design Methodologies in Compliance with Colour Blindness Support |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Vita Šakele |
Reviewer |
Valdis Saulespurēns |
Abstract |
Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt, kā dažādas UI dizaina pieejas un metodikas risina problēmas, kas saistītas ar lietotāju krāsu aklumu. Bakalaura darba galvenā uzmanība ir saistīta ar krāsu aklumu videospēļu lietotāja saskarnē.
Mērķis ir izveidot visaptverošu krāsu akluma vadlīniju un metodiku sarakstu lietotāja saskarnes un videospēļu projektēšanā, izmantojot esošos pētījumus un jaunus pētījumus. Es analizēšu dažas videospēles, lai uzzinātu problēmas, ar kurām saskaras krāsu neredzīgie spēlētāji, un izmantošu visas šīs vadlīnijas, lai sniegtu risinājumus un ieteikumus.
Šo darbu potenciāli var izmantot spēļu izstrādātāji un dizaineri, lai varētu vēl vairāk uzzināt par krāsu aklumu videospēlēs, aplūkojot esošo metodiku analīzi, kā arī gadījumu izpēti, kas veiktas vairākām videospēlēm, izmantojot testēšanas kritērijus un jāspēj mācīties gan no izmantoto metodiku triumfiem, gan trūkumiem, kā arī par labākajiem veidiem, kā tos ieviest vai uzlabot.
Bakalaura darbā ir 79 lappuses, 124 attēli, 1 tabula, 113 atsauces avoti. |
Keywords |
LIETOTĀJA SASKARNE, DIZAINA METODIKA, KRĀSAS AIZSARGS, VIDEOGAMAS |
Keywords in English |
UI, DESIGN METHODOLOGY, COLORBLIND, VIDEOGAMES |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
31.05.2021 09:12:20 |