| Abstract |
Maģistra darba nosaukums ir ““GrowbyHabits” Business Development Strategy”. Tiešsaistes uzņēmums GrowbyHabits uzsāks savu darbību 2021. gada septembrī, un tā galvenais darbības viziens būs koučings un ar koučingu saistītu digitālo produktu izstrāde un tirdzniecība. Uzņēmuma mērķauditorija būs sievietes, kas paralēli algotam darbam vēlas uzsākt savu biznesu tiešsaistē.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt biznesa stratēģiju un ieviešanas plānu.
Darbā ir izmantota stratēģiskās vadības teorija un veikta uzņēmuma ārējās vides analīze, izmantojot tādas metodes kā PEST, Portera Piecu Spēku metode un SVID analīze.
Maģistra darbā ir izvērtētas stratēģiskās alternatīvas, izvēlēta uzņēmuma mērķu sasniegšanai atbilstošākā, un izstrādāts tās ieviešanas plāns.
Darbs sastāv no 9 nodaļām, 10 tabulām, 3 attēliem, 51 atsaucēm. Darbs izstrādāts angļu valodā. |