Abstract |
Elektroniskais sports kā termins ir termins, kuru arvien biežāk lieto. Tās atpazīstamība arvien pieaug un izplatās visā pasaulē, ieņēmumi, sponsori, fanu bāzes nav izņēmums. Ar šo pētījumu mēs vēlējāmies analizēt un izpētīt jautājumu “Kā demogrāfiskie mainīgie ir saistīti ar eSporta atpazīšanu”, apsvērt situāciju eSporta nozares attīstībā dažādās valstīs, lai redzētu, kā tradicionālā sporta fons atšķiras no eSporta un, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, izmantojot 150 respondentu izlasi, uzziniet, kādi demogrāfiskie mainīgie ietekmē un korelē ar to, cik lielā mērā cilvēki ir informēti par eSportu. Pirmkārt, tirgotājiem būtu lielākas iespējas sasniegt stratēģiskos mērķus, proti, palielināt pirkumu un plašākas tirgus daļas, ja mērķa patērētāju attieksme pret atsevišķām eSporta spēlēm ir labāk izprotama. Otrkārt, izpratne par to, ka e-sporta spēlētāji augstu vērtē konkurētspēju un iespējas, var novest reklāmdevējus koncentrēties uz spēļu un spēļu iespēju attīstību, lai konkurētu savā starpā un saņemtu taustāmu atlīdzību par uzvarētāju. iepriekš eSporta jēdziens pat netika uzskatīts par profesionālu darbību, taču tagad, aplūkojot šīs aktivitātes skaitļus un globālo izaugsmi, vairs nevar noliegt, ka tā kļūst par ikdienas un mūsdienīgāku veidu, kā nopelnīt jaunus talantus Šis pētījums tika uzrakstīts angļu valodā. Tajā ir - lapas ar septiņdesmit atsaucēm apakšā, 3 pielikumi, piecas tabulas un pieci attēli. |