Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Lietotāju piesaiste Instagram lapai atkarībā no telefona vai profesionālas kameras pielietojuma bildēs
Title in English The Difference in Instagram User Engagement Depending on the Use of Professional Camera or Telephone Camera Photography
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Inese Muzikante
Reviewer I.Veidemane
Abstract Ir veikti pētījumi par aktivitātēm, ko indivīds vai uzņēmums var veikt, lai iegūtu lielāku klientu vai sekotāju bāzi. Tomēr, ņemot vērā to, ka ik gadu pasaule kļūst aizvien digitalizētāka, ir svarīgi iepazīt un izanalizēt sociālo mediju mārketingu padziļinātākā līmenī, un no perspektīvas, kas ļauj tirgotājam apzināties, ko klients uzskata kā vizuāli apmierinošu vai iepriecinošu. Sekas, ko sociālās platformas var radīt uzņēmumiem, kuri vēlas darīt zināmus savus produktus vai pakalpojumus tiešsaistē, kļūst arvien aizsniedzamākas, tomēr ir būtiska apziņa, ka mūsdienu pasaulē indivīdi mēdz baudīt labi uztveramu un viegli lasāmu mārketinga reklāmu vairāk kā reklāmas, kurās netiek attēlota kvalitāte un produkta nozīmība. Tāpēc pētījumi par to, ko indivīds vēlētos redzēt saistībā ar fotografēto produktu kvalitāti, lai kļūtu par potenciālo klientu, tika izvērtēti šī projekta laikā. Šis pētnieciskais papīrs tiecas uz tā sapratni, kuram kameras tipam ir augstāka Instagram lietotāju aktivitāte – profesionālai kamerai (Canon 700D) vai telefona kamerai (iPhone 12 Pro). Šajā pētījumā tika izmantota iespēja lietot šobrīd eksistējoša uzņēmuma aktīvo Instagram kontu. Tika izmantota aktīvā lietotāju bāze un pētījuma rezultāti tika saņemti izmantojot Instagram automātisko metriku – sasniegto Instagram lietotāju daudzumu, jaunu sekotāju skaitu, un iegūto “patīk” skaitu. Šī pētījuma rezultāti liecina par nedaudz labākiem rezultātiem, kad fotogrāfijas tika uzņemtas ar telefona kameru. Vēlāk šie rezultāti tika paskaidroti ar iespējamu pārslēgšanos no “nereālāka” izskata rediģēšanas, un kvalitātes mārketinga uz neitrālāku, elementārāku un vieglāk uztveramu, un prātam saprotamu. Šis pētnieciskais darbs ir rakstīts angļu valodā, tajā ir 40 lappuses, 6 attēli, 3 tabulas (ieskaitot papildinājuma sadaļā esošo) un 42 izmantotie avoti.
Keywords Atslēgvārdi: Instagram, sociālie tīkli, mārketings, fotogrāfija.
Keywords in English Keywords: Instagram, social media, marketing, photography.
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 15.04.2021 21:20:16