| Abstract |
Maģistra darba nosaukums ir “Biznesa stratēģijas izstrāde Tripscanner.io”. Tripscanner.io ir topošais uzņēmums Tūrisma un ceļošanas nozarē, specializējoties uz ziemas sporta veidu galamērķiem, un piedāvā rīkus ceļojuma galamērķa izvēlei, balstoties uz tā loģistikas (lidojuma, naktsmītnes) izmaksām.
Darba galvenais meŗķis ir izstrādāt un vismaz daļēji arī ieviest Tripscanner.io stratēģiju. Lai to paveiktu, tika veikta gan iekšējās, gan ārējās uzņēmējdarbības vides, tai skaitā nozaru, analīze, izmantojot tādus analīzes rīkus kā PEST un SWOT, kā arī Portera Piecu Spēku metodi. Līdzās dažādai akadēmiskai literatūrai, tika izmantotas dažādas publikācijas, pētījumi un grāmatas, kā arī atvērto datu datu bāzes.
Darbs sastāv no 7 nodaļām, 3 tabulām, trim attēliem, kā arī 3 pielikumiem un 34 atsaucēm. Darbs izstrādāts angļu valodā. |