Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language Latvijas jaunuzņēmumu stratēģija eksportam e-komercijas vidē
Title in English Strategy for Latvian start-ups to export within e-commerce environment
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor Ingūna Jurgelāne-Kaldava
Reviewer Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Eiropas Savienības projektu daļas vadītāja L.Sičeva
Abstract Maģistra darba autore Kristīne Paršinova izstrādāja darbu, kura temats ir “Latvijas jaunuzņēmumu stratēģija eksportam e-komercijas vidē”. Maģistra darba mērķis ir pētīt un analizēt eksporta veicināšanas stratēģijas, lai izstrādātu stratēģiju Latvijas jaunuzņēmumiem eksportam e-komercijas vidē. Pētījuma pirmajā daļā tika apskatīti teorētiskie aspekti uzņēmumu stratēģiskās vadības, tirgus apgūšanas metožu un konkurētspējas jautājumos, kā arī teorētiskie aspekti e-komercijai un tās attīstība un darbības principi. Otrā – analītiski aprakstošā daļa, kurā tika apskatīti pieejamie statistikas dati. Dati, galvenokārt, ir saistīti ar e-komercijas attīstību. Tika analizēti dati par esoši situāciju Latvijas jaunuzņēmumu vidū. Kā arī tika analizēti eksporta apmēri izmantojot e-komercijas vidi. Darba trešajā daļā tika salīdzinātas dažādas eksporta stratēģijas un tika izstrādāta stratēģija Latvijas jaunuzņēmumu eksporta veicināšanai e-komercijas vidē. Darba autore apkopo un analizē datus, kas iegūti sabiedrības aptaujas rezultātā, kā arī eksperta intervijā ar digitālā mārketinga ekspertu un jaunuzņēmuma Ette Tete vadītāju. Tika izvērtēta konkurētspēja un jaunuzņēmumu darbības analīze. Darba autore šajā nodaļā izstrādā stratēģiju ar veicamo darbību izklāstu un ieteicamajiem virzīšanas pasākumiem. Darba noslēgumā tika izstrādāti secinājumi un priekšlikumi Latvijas jaunuzņēmumu eksportam e-komercijas vidē. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām, tā apjoms ir 86 lappuses, 19 attēli, 10 tabulas un 4 pielikumi uz 11 lappusēm. Darbā izmantotas 77 bibliogrāfiskās vienības.
Keywords stratēģija, eksports, e-komercija
Keywords in English strategy, export, e-commerce
Language lv
Year 2020
Date and time of uploading 13.12.2020 23:45:54