Abstract |
Darba gaitā tika izstrādāta elektromobiļa piedziņas sistēma ar trīs fāžu asinhrono dzinēju un frekvenču pārveidotāju, kas tiek vadīts izmantojot skalāro vadības sistēmu.
Darbs sastāv no 7 nodaļām: Ievads, darba mērķis un uzdevums, trīs fāzes asinhrono elektrodzinēju piedziņas tipi, izvēlētā piedziņa un to elementi, piedziņas energoefektivitātes rādītāji, energoefektīvās elektromobiļa vadības sistēmas projektēšana, vadības sistēmu modelēšana un testēšana, secinājumi.
Ievadā tika pamatota tēmas izvēle.
Pie darba mērķiem un uzdevumiem tika izstrādāts darba plāns priekš labu rezultātu sasniegšanas.
Trīs fāzes asinhrono elektrodzinēju piedziņas tipu nodaļā ir sadalīta trijās daļās kas aplūko trīs frekvenču pārveidotāju tipus.
Izvēlētās piedziņas un to vadības elementu nodaļa ir sadalīta četrās daļās kas apskata vispārīgo sistēmu, frekvenču pārveidotāju, dzinēju un mehānisko transmisiju.
Piedziņas energoefektivitātes rādītāju nodaļā tika definēti energoefektivitātes rādītāji.
Energoefektīvās elektromobiļa vadības sistēmu projektēšanas nodaļā ir izstrādāta simulācija kura sastāv no piedziņas, piedziņas vadības, dzinēja un dzinēju dinamiskās slodzes, kā arī mašīnu parametriem.
Vadības sistēmu modelēšana un testēšanas nodaļā tiek palaista sistēma vairākas reizes pie dažādām sākuma vērtībām, un tika salīdzināti grafiki. |