Abstract |
Šajā Thesis laikā tiks projektēta lidmašīna. Noformējums būs no nulles. Izraudzītais projekts ir iznīcinātāja gaisa kuģis. Konkrētām projektēšanas prasībām un misijas profilam tiek sadalītas daļsvara frakcijas. Misijas skice ir rupji zīmēta. Gaisa kuģa svars tiek aprēķināts katrā daļā, ņemot vērā lietderīgās slodzes kritumus. Tiek veikts UN izmeklēts MATLAB skripts attiecībā uz atkārtojumiem, lietderīgo slodzi un diapazonu. Sākotnējo bruto svaru iegūst saskaņā ar attiecīgajām konstrukcijas prasībām.
Otrkārt, tiek veiktas dažas eksperimentālas simulācijas. Šo simulāciju mērķis ir salīdzināt dažus svarīgākos gaisa kuģa folijas kritērijus. Kritēriji, kas jārod, ir Lift Koefficients (Cl), Drag Koefficients (Cd), Moment Koefficients (Cm) un Critical Mach Number (Mcr). Šie kritēriji ir jāsalīdzina starp četriem lidfoliem. Šos četrus lidaparātus izvēlas attiecībā uz to saistītajām prasībām, kas jāievēro, projektējot piešķirto gaisa kuģu, iznīcinātāju, tipu. Pateicoties eksperimentālajiem datiem, kas ir publiski pieejami daudzās tīmekļa vietnēs. Simulācijas eksperimentā, kas tiek palaists, ir paredzēts izmantot ātrās komputācijas šķidruma dinamiku (Quick Computational Fluid Dynamics — CFD). Ir divi lodīšu rīki, ko var izmantot, lai iegūtu nepieciešamos kritērijus. Abi solisti ir Design Foil un Java Foil. Gaisa kuģa koordinātas tika ņemtas no Java Foil, jo gaisa kuģa folijas koordinātas var viegli sadalīt, izmantojot Java Foil. Tomēr analīzes tika veiktas, izmantojot “Design Foil”. Rezultāti tiks iegūti par katru lidfoliju ar dažādiem uzbrukuma leņķiem. Pēc tam, kad būs iegūti visi tie rezultāti, katrs un visi tiks salīdzināti. Beigās, kad visas simulācijas būs palaistas, par iznīcinātāja gaisa kuģī izmantojamo Jet gaisa kaseti tiks izraudzīta lidojuma folija, kas būs visatbilstošākā.
Treškārt, tiek ņemta vērā T/W attiecība, kas aprēķināta attiecībā pret vēsturiskajām tendencēm, un spārnu slodzes izvēlētā vērtība. Vispirms tiek atrasta vēsturisko tendenču vilces spēka un svara attiecības vērtība, un tad tiek analizēti konkurentu dati. Turklāt Wing slodzes vērtības tiek analizētas atkarībā no noliektā ātruma, pacelšanās attāluma, pacelšanās attāluma, kruīza, momentānās griešanās un ilgstošā pagrieziena. Tiek izraudzīta viena no spārna slodzes vērtībām, un tiek izpētīta stiepes svara attiecība, kas aprēķināta attiecībā pret pacelšanās attālumu un pastāvīga pagrieziena ātruma prasībām izvēlētajai W/S vērtībai.
Pēc tam tiks veikta lidmašīnas izmēru noteikšana.
Šī iznīcinātāja konceptuālā projekta process ietver dažādas aplēses, analītiskas prognozes un skaitliskas optimizācijas. Šī tēze izstrādā ticamu konceptuālā cīnītāja dizaina sākotnējo zīmējumu. Jēdzieni ietver vienmērīgas, reproducējamas un aerodinamiski pieņemamas ārējās ģeometrijas izstrādi, iekšējo iezīmju, piemēram, pilotu kabīnes, šasijas, degvielas un vilces sistēmas, integrāciju.
Tad beidzot lidaparāts tiks projektēts, izmantojot 3D programmatūru, lai vizuāli redzētu, kāds būs dizains. |