Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Klientu segmentācijā izmantoto metožu analīze
Title in English Analysis of the Methods Used for Customer Segmentation
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Vita Šakele
Reviewer Lietišķo datorsistēmu institūta pētnieks J.Dāboliņš
Abstract Bakalaura darbs satur pētījumu par to, kas ir klientu segmentācija, kāpēc tā būtu jāveic, kur tā ir pielietojama. Darbā ir pētītas klientu segmentācijā izmantotās metodes tostarp mašīnapmācības metodes – klasterizācija un prognozējošā modelēšana -, kā arī klientu segmentācijā izmantotie algoritmi. Praktiski ir arī parādīts, kā veikt klientu segmentāciju ar K-vidējo un divu soļu algoritmiem, izmantojot reālas datu kopas par lielveikala klientiem, Apple veikalu un melno piektdienu. Darba pamattekstā ir 55 lappuses, 66 attēli, 3 tabulas un 20 nosaukumu informācijas avoti.
Keywords KLIENTU SEGMENTĀCIJA, PROGNOZĒJOŠĀ MODELĒŠANA, KLASTERIZĀCIJA, DIVU SOĻU ALGORITMS, K-VIDĒJO ALGORITMS
Keywords in English CUSTOMER SEGMENTATION, PREDICTIVE MODELING, CLUSTERING, TWOSTEP ALGORITHM, K-MEANS ALGORITHM
Language lv
Year 2020
Date and time of uploading 12.06.2020 23:59:19