Abstract |
Maģistra darbs „Viesnīcu darbības attīstības stratēģija Latvijā” sastāv no trīs daļām un tajā tiek apskatītas viesnīcu attīstības tendences Latvijā un apzinātas problēmas viesmīlības nozarē.
Darbā izpētīta Latvijas tūrisma un viesnīcu nozare kopumā, viesnīcu veidošanās pirmsākumi līdz mūsdienām, viesnīcu iedalījums, kvalitātes jēdziena izpratne un pakalpojumu līmenis, viesnīcu darbību ietekmējošie faktori, aplūkoti apmeklētāju segmentācijas pasākumu elementi, kā arī tūrisma nozare Covid-19 krīzes ietekmē.
Darba gaitā identificētas galvenās nepilnības, kā arī tiek meklēti, pētīti un piedāvāti problēmu risinājumi, par piemēru ņemot pieczvaigžņu viesnīcu „Grand Palace”. Par viesnīcas galvenajiem stratēģiskiem mērķiem var minēt kvalitātes paaugstināšanas pasākumus, nakšņošanas ilguma un viesnīcas kopējās noslodzes palielināšanu, kā arī sezonalitātes svārstību mazināšanu.
Šajā darbā gūta informācija gan no viesnīcas vadības aspektiem, gan no viesu aspektiem, kur slēpjas iekšējās problēmas un kā tās pilnveidot.
Maģistra darba noslēgumā ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi viesnīcu attīstības stratēģijas pilnveidei. Iegūtie rezultāti norāda uz vēlamajiem viesnīcu darbības uzlabošanas pasākumiem, kas tieši nosaka pieprasījumu pēc izmitināšanas un ar to saistītajiem pakalpojumiem.
Maģistra darbs sastāv no 115 lappusēm, tajā iekļauti 16 attēli, 4 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstu veido 85 vienības. |