Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Klientu aizplūšanas analītikas metožu analīze
Title in English Analysis of Methods in Customer Churn Analytics
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Vita Šakele
Reviewer Asociētais profesors Ērika Nazaruka
Abstract Lai izdzīvotu konkurencē starp mūsdienu industrijām, ir obligāti jāsaprot klientu vajadzības, kuri varētu domāt, ka jāpāriet pie cita konkurenta tajā pašā jomā. Šis aspekts liek rūpniecības nozares pārstāvjiem aizdomāties par klientu aizplūšanas prognozēšanu, kas ir kritiski svarīga, prognozējot nozares vai biznesa nākotnes tendences. Šis darbs demonstrē paņēmienus, ko izmanto, lai analizētu klientu aizplūšanu no uzņēmumiem, sākot no klientu aizplūšanas definīcijām, līdz algoritmu tādu kā – lēmumu koki, loģistiskā regresija, naivais Beijess un atbalsta vektoru mašīnu praktiskai izmantošanai datu kopā. Turklāt šajā darbā ir apkopoti arī gadījumu pētījumi, ko šajā jomā ir veikuši citi autori. Secinājumos ir parādīts prognozēto rezultātu modeļu precizitātes līmenis.
Keywords KLIENTU AIZPLŪŠANA, MAŠĪNMĀCĪŠANĀS, LĒMUMU KOKI, ATBALSTA VEKTORU MAŠĪNAS, LOĢISTISKĀ REGRESIJA, NAIVAIS BEIJESS, MĀKSLĪGIE NEIRONU TĪKLI, PĀRPRATUMU MATRICA
Keywords in English CUSTOMER CHURNING, MACHINE LEARNING, DECISION TREES, SUPPORT VECTOR MACHINE, LOGISTIC REGRESSION, NAÏVE BAYES, ARTIFICIAL NEURAL NETWORK, CONFUSION MATRIX
Language eng
Year 2020
Date and time of uploading 04.06.2020 16:32:21