Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Ekonomisko faktoru analīze patērētāju lēmumu pieņemšanā attiecībā uz darījumiem ar nekustamo īpašumu |
Title in English |
Analysis of Economic Factors in Consumer Decision Making Towards Real Estate Transactions |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Jānis Grēviņš |
Reviewer |
|
Abstract |
Patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu ietekmē gan iekšējie, gan ārējie faktori. Pētījuma galvenais mērķis ir analizēt ekonomiskos faktorus, kas ietekmē patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu attiecībā uz darījumiem ar nekustamo īpašumu. Mājas vai dzīvojamā īpašuma pirkšana ir sarežģīta darbība, kas prasa daudz apsvērumu. Tas nozīmē precīzu lēmumu pieņemšanu, lai nonāktu pie galaprodukta. Kvantitatīvā aptauja tika veikta, lai risinātu pētījuma jautājumu, un 117 respondenti darbojās kā pētījuma paraugs. Pētījumā noskaidrots, ka cena, vispārējā ekonomika un zemes pieejamība ietekmēja klientu lēmumu par pirkumu. Cena bija visietekmīgākais faktors, savukārt ekonomikas stāvoklis - vismazākais ekonomiskais faktors. Tika noteikts, ka klienti māju izvēlas atkarībā no mājokļa pieejamības. Tā ir viena no jomām, kurā patērētāji mēdz meklēt izsmeļošu informāciju un salīdzināt, pirms pieņem pirkuma lēmumu; tomēr bez pārredzamas cenu noteikšanas, it īpaši tādiem paaugstināta riska produktiem kā mājas un dzīvokļi, patērētāji var izvēlēties neiegādāties īpašumu. Saistībā ar ekonomisko faktoru tādas sastāvdaļas kā rīcībā esošais ienākums, inflācija, procentu likmes, kredītlīnijas noteiks, vai klients nopirks produktu. |
Keywords |
Nekustamais īpašums - persona, kas darbojas kā nekustamā īpašuma pirkšanas un pārdošanas aģents. Produkti ar lielu iesaisti - ir produkti, kuriem pirms pirkšanas lēmuma pieņemšanas ir nepieciešami plaši domāšanas un novērtēšanas procesi, kā arī vairāku mainīgo lielumu apsvēršana. |
Keywords in English |
Realtor – a person who acts as an agent for the sale and purchase of real estate properties. High-involvement products – are products that require extensive thought and evaluation processes as well as consideration of multiple variables before making a purchasing decision. |
Language |
eng |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
11.05.2020 17:50:35 |