Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language Pārdošanas stratēģija veiksmīgai ERP produktu pozicionēšanai un ieviešanai filmu/ TV industrijā
Title in English Sales Strategy for Successful ERP Product Positioning and Implementation Within Film/ TV Industry
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Inese Eglīte
Reviewer A.Dzedons
Abstract Nosaukums: Pozicionēšanas un pārdošanas stratēģijas attīstība veiksmīgai uzņēmumu resursu plānošanas produktu pozicionēšanai un pielietošanai kino un televīzijas industrijā TheTakes.com ir projektu vadības (PM) un uzņēmumu resursu plānošanas (ERP) rīks kino un televīzijas producēšanai, kas ir balstīts uz “programmatūra kā pakalpojums” (SaaS) principa. TheTakes.com meklēja stratēģiju, lai pozicionētu sistēmu kā sadarbības rīku visai filmēšanas grupai. Neskatoties uz to, ka statistikas dati rāda, ka sistēmu aktīvi pielieto otrie režisori un producenti, tajā nav iesaistīti citi filmēšanas grupas locekļi, kas samazina sistēmas lietderību. Lai risinātu šo problēmu, ir izstrādāts maģistra darbs, kura mērķis ir pozicionēšanas un pārdošanas stratēģijas identificēšana rīkam TheTakes. Vadības problēmu risināšanas metode (MPSM) ir izvēlēta šāda veida pārvaldības problēmai. Ieteicams un izvēlēts risinājums ir pozicionēt TheTakes rīku kā iekšēji savienotu rīku komplektu, kas var būt vērtīgs konkrētiem filmēšanas grupas locekļiem, lai viņi to varētu nepārtraukti izmantot katrā nākamajā projektā. Maģistra darbā ir 109 lappuses, 13 attēli, 21 tabulas, 10 pielikumi. Maģistra darba valoda: angļu
Keywords Pozicionēšanas un pārdošanas stratēģijas, kino un televīzijas industrija, projektu vadības, uzņēmumu resursu plānošanas, programmatūra kā pakalpojums
Keywords in English Sales Stragegy, Positioning strategy, SaaS, Filmmaking, TV production, Project Management, PM, Enterprise resource planning, ERP
Language eng
Year 2020
Date and time of uploading 06.05.2020 14:00:39