Abstract |
Maģistra darba nosaukums ir “Biznesa attīstības stratēģija uzņēmumam Cloudberry”. Uzņēmums darbojas nišas specializētā grafiskā dizaina nozarē un veido ikdienas drukāto plānotājus ar unikālu saturu un vizuāli atraktīvu dizainu.
Darba galvenais mērķis ir izvērtēt uzņēmuma stratēģiskās attīstības alternatīvas, aplūkojot to ietekmi uz uzņēmuma finansiālo situāciju un procesiem, kā arī sniegt autoru rekomendācijas atbilstošākās attīstības stratēģijas noteikšanai un tās ieviešanas plāna izstrādei.
Darba ietvaros ir veikta uzņēmuma ārējās un iekšējās uzņēmējdarbības vides, tai skaitā nozares, analīze, tika izskatīta uzņēmuma mērķu un analizēta finansiālā informācija. Analītiskajā darbā tika izmantojas tādas analīzes metodes un rīki kā PEST, PESTEL, Portera Piecu Spēku metode, SVID metode, Resursu bāzētā skata modelis, VRIO rīks, kā arī noteiktas konkurences priekšrocības un galvenās uzņēmuma kompetences.
Papildus iekšējai informācijai un pārskatiem, ko iesniedza uzņēmums, situācijas izpētei tika izmantota akadēmiskā literatūra, publikācijas un pētījumi, kas pieejami masu medijos, kā arī dažādas datu bāzes kā Lursoft, Centrālā statistikas pārvalde, Statista.com un citi.
Darbs sastāv no 12 nodaļām, 13 tabulām, sešiem attēliem, kā arī diviem pielikumiem un 76 atsaucēm. Darbs izstrādāts angļu valodā. |