Abstract |
Maģistra darba tēmas nosaukums ir “Starptautiskās pārdošanas stratēģijas izstrāde uzņēmumam Fuel Europe”. Darbs ir izstrādāts angļu valodā uz 130 lappusēm, tas sastāv no 7 nodaļām, 20 tabulām, 32 attēliem, 56 atsaucēm un 4 pielikumiem.
Darba mērķis ir veikt uzņēmuma iekšējo analīzi, lai saprastu galvenos iemeslus uzņēmuma starptautisko pārdošanas apjomu samazinājumam, kā arī izstrādāt starptautiskās pārdošanas stratēģiju, kas ietver īstermiņa un ilgtermiņa rekomendāciju izstrādi uzņēmuma vadībai, ņemot vērā uzņēmuma darbības vidi, ārējās un iekšējās vides faktorus un uzņēmuma iekšējos procesus. Īstermiņa rekomendācijas ietver uzņēmuma iekšējo procesu sakārtošanu, savukārt ilgtermiņa rekomendācijas ietver uzņēmuma paplašināšanos Polijas tirgū.
Uzņēmuma iekšēja un ārējai analīzei par pamatu tika izmantota profesionālā un akadēmiskā literatūra, zinātniskās publikācijas, statistikas dati, uzņēmuma iekšējā informācija un attiecīgo nodaļu vadītāju aptaujas. Darba izstrādāšanai tikai izmantotas vairākas metodes un teorijās kā PESTEL, Portera piecu spēku modelis, uzņēmuma resursu un iespēju, funkciju, struktūras un SVID analīze un tika apskatītas papildinošās nozares un stratēģiskās grupas. |