Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Analīze par zīmola komunikāciju caur produkta iepakojuma vizuālajiem elementiem |
Title in English |
Analysis of Brand Communication through Product Packaging Visual Elements |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Jānis Grēviņš |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darba nosaukums ir “Analīze par zīmola komunikāciju caur produkta iepakojuma vizuālajiem elementiem”. Bakalaura darbs tika rakstīts angļu valodā. Darba apjoms ir 57 lpp. un tas sastāv no 11 bildēm, 17 tabulām un 3 pielikumiem. Pētījuma darba bāze ir piena produktu patērētāji Latvijā.
Attīstoties globālajai ekonomika ir attīstījusies arī izpratne par produkta iepakojumu. Tas vairs netiek uzskatīts tikai kā materiāls, kas aizsargā produktu no ārējiem bojājumiem. Šobrīd produkta iepakojums ir efektīvs zīmola komunikācijas rīks. Izmantojot iepakojuma priekšrocības pārdomāti un stratēģiski, uzņēmums caur to var nodot sev vēlamās asociācijas patērētājam. Tādā veidā uzņēmums var ātrāk sasniegt savu mērķauditoriju un palielināt pārdošanas apjomus. Šajā darbā autors veic pētījumu, lai izpētītu kāds priekšstats par katru no dotajiem piena produkta iepakojumiem patērētājam rodas, balstoties uz to dizainu. Tiek analizēts, kurš/i no dotajiem vizuālajiem elementiem (krāsa, burtu fonts, materiāls, forma, bildes) ietekmēja viedokli par produkta zīmolu. Kā arī pētījumā tika veikta analīze par to, vai konkrēta produkta zīmola identitāte atbilst tā zīmola tēlam.
Pētījumā dati tika iegūti no aptaujas, kas tika publicēta sociālajos tīklos un izsūtīta caur elektronisko pastu. Pētījuma iegūtie dati tika analizēti izmantojot aprakstošo statistikas un ordināro regresijas analīzes metodi. |
Keywords |
Produkta iepakojums; zīmola komunikācija; produkta pozicionēšana. |
Keywords in English |
Product packaging, brand communication; product positioning |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
23.04.2020 17:48:54 |