Abstract |
Šī bakalaura darba tēma ir “Patērētāju uztveres analīze attiecībā pret jaunākajiem viedtālruņu modeļiem.” Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā. Viedtālruņi ir kļuvuši par būtisku cilvēku ikdienas sastāvdaļu. Gandrīz visiem pieder viedtālrunis, tādēļ visiem viedtālruņu lietotājiem jāpieņem lēmums par pirkšanu, kad viņi jūt vajadzību pēc jaunākas ierīces. Ir dažādi faktori, kas ietekmē viedtālruņu pirkšanas lēmumus, piemēram, viedtālruņa cena, specifikācijas un zīmols. Lai gan jau ir vairāki pētījumi par līdzīgiem tematiem, tie nefokusējas konkrēti kādas ir nepieciešamības patērētājiem attiecībā uz jaunākajiem viedtālruņiem un kādi ir iemesli to maiņai, tādēļ galvenais bakalaura darba jautājums ir: “kādi ir galvenie faktori viedtālruņu maiņai un ko meklē jaunā viedtālrunī?” Bakalaura darbs ir sadalīts piecās daļās šādā secībā: ievads, literatūras apskats, metodoloģija, pētījuma rezultāti, pētījuma analīze, un secinājumi. Literatūras apskats iekļauj iepriekš veiktus pētījumus, kas ir līdzīgi šim bakalaura darbam, kuri tika apkopoti no internetā pieejamiem zinātniskiem žurnāliem un rakstiem. Šī darba empīriskā daļa ir balstīta uz aptauju. Bakalaura darbs iekļauj 13 attēlus, 3 tabulas, 21 bibliogrāfiskos nosaukumus un 2 pielikumus. |