Abstract |
Maģistra darba tēma ir “Stratēģijas izveide būvkonstrukciju projektēšanas uzņēmumam REMESIS”. Autors darbā pēta ārējo vidi, kas ietekmē uzņēmumu, visās tās izpausmes veidos, izmantojot publiski pieejamu informāciju, kā arī paša uzņēmuma REMESIS iekšējo vidi, izmantojot uzņēmuma sniegto informāciju.
Uzņēmums atsāka savu darbību 2018.gada trešajā ceturksnī pēc 2 gadu neaktīvas darbības. Uzņēmuma apgrozījums pēc pirmā gada izaugsmes vairs būtiski neaug. Turklāt 2019.gada apgrozījums sasniegs €40,000 limitu, kas nozīmē, ka uzņēmums vairs nevarēs darboties mikro uzņēmuma nodokļu maksātāja statusā. Līdz ar to maģistra darba mērķis ir piedāvāt uzņēmuma REMESIS attīstības stratēģiju, kas palīdzētu novērst izaugsmes stagnāciju, kā arī atrast uzņēmumam specializāciju būvkonstrukciju projektēšanas tirgū, darbojoties parastajā nodokļu maksāšanas režīmā.
Autors piedāvā sešas alternatīvas, iesakot alternatīvu, kas paredz paralēli būvkonstrukciju projektēšanai veikt arī nekustamo īpašumu attīstīšanu. Attiecīgi šai stratēģijai darbā tiek izstrādāts ieviešanas plāns.
Darbs ir rakstīts angļu valodā. Tā kopējais garums ir 73 lapaspuses, tai skaitā 15 tabulas, 11 attēli un 2 pielikumi. Darbā izmantoti 22 avoti. |