Abstract |
Diplomdarbs sastāv no divām daļām- pētnieciskās daļas un inženierprojekta.
Pētnieciskās daļas mērķis ir starpstāvu pārseguma konstruktīvā risinājuma analīze.
Darba ietvaros tika veikta starpstāvu pārseguma konstruktīvo risinājumu analīze un
izvēlēti trīs konstrukciju varianti turpmākam salīdzinājumam un izvēlēts labākais variants.
Pamatojoties uz skaitliskiem eksperimentiem noteikta sakarība starp konstrukciju
materiāla patēriņu un to ģeometriskajiem parametriem un izvērtēts apskatāmais pārsegums.
Inženierprojekta daļā tika izstrādāts projekts “Veikala/ noliktavas ēka ar jauktu
karkasu”. Objekta atrašanās vieta: Katlakalna iela 6D, Rīga, Latvija.
Ēkas karkass veidots no saliekamā dzelzsbetona elementiem- kolonnām, dobajām
pārseguma plātnēm- un metāla elementiem- tērauda kopnēm, kolonnām un sijām. Darbā veikti
sekojošo nesošo konstrukciju aprēķini – nesošās profilētās jumta loksnes, tērauda kopnes un
HSQ sijas aprēķins, saliekamā dzelzsbetona kolonnas, dobās pārseguma plātnes, pamata un
pamatnes aprēķins. Tika veikts trīs veidu pārsegumu ekonomiskais salīdzinājums.
Inženierprojekta paskaidrojuma daļā tika apskatīta vispārīga informācija par objektu,
arhitektūras un inženierkomunikāciju risinājumi, būvkonstrukciju aprēķins, būvdarbu
tehnoloģiju un darba drošības apraksti, objekta ekonomiskais pamatojums.
Inženierprojekta grafiskajā daļā tika izstrādāts ēkas ģenplāns, stāvu plāni, ēkas fasādes
un griezumi, aprēķināto konstrukciju montāžas un darba rasējumi, kā arī būvdarbu ģenerālplāns
un būvdarbu kalendārais grafiks.
Darba apjoms ir 193 lappuses, 93 attēli un 40 tabulas. |