Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Telecommunications
Title in original language Dažādu rindošanas tehniku veiktspējas analīze priekš VOIL AD-hoc tīklos
Title in English Analyzing the Performance of Different Proposed Techniques over Ad-hoc Network for VOIP
Author Sandeep Damarla
Department International Cooperation and Foreign Students Department
Scientific advisor Andris Skrastiņš
Reviewer Oļģerts Belmanis
Abstract Mobilais Ad-hoc tīkls (MANET) ir mezglu apkopojums, kur katrs mezgls pārvietojas nejauši. MANET tiek veidots ar dinamiku, ko rada mobilie mezgli, izņemot praktiski jebkurus sakarus, un mezgli ir savienoti ar bezvadu saitēm. Mērķis ir veikt dažādu rindas metožu darbības novērtējumu attiecībā uz QoS ar mobilā mezgla ceļa modeli. Ad-hoc tīkla rindas veiktspējas analīzē tiek uzskatīts, ka simulācija tiek vērtēta, novērtējot visefektīvāko metodi, kādā rindā var izmantot MANET. Mērķis ir veikt vairāku rindas paņēmienu novērtējumu attiecībā uz QoS ar mobilā mezgla ceļa modeli. Daudzi pētnieki tiek ieviesti dažādi rindu veidošanas paņēmieni, lai pārsūtītu tos MANET, šie rindu veidošanas paņēmieni nodrošina labāku veiktspēju, bet nespēj izpildīt QoS ierobežojumus MANET. Šajā rakstā autors ierosināja jaunu metodi, kas pazīstama kā prioritātes rindas prioritātes rinda (DBPQ), lai uzlabotu straumēšanas kvalitāti MANET. Ierosinātā metode uzlabo MANET QoS attiecībā uz caurlaidspēju, aizkavēšanos un pdr. Ierosinātā metode palīdz sasniegt labāko pārraides ātrumu un pārbaudīt MANET ar NS2 simulācijām. Tāpēc QoS parametri rada caurlaidspēju, tiek ņemta vērā vibrācija un aizkavēšanās. Maģistra darbs satur 88 lappuses, 30 attēlus, 4 tabulas un 65 atsauces avotus.
Keywords Ad-hoc tīkls, Manet, Ierosinātās rindu rindas metodes, Prioritāšu rindas rindā, Caurlaidība, Pakešu piegādes attiecība, Aizkave.
Keywords in English Ad-hoc network, Manet, Proposed queuing techniques, Distance based priority queuing, Throughput, Packet delivery ratio, Delay.
Language eng
Year 2019
Date and time of uploading 29.05.2019 10:19:22