Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Telecommunications |
Title in original language |
Dažādu rindošanas tehniku veiktspējas analīze priekš VOIL AD-hoc tīklos |
Title in English |
Analyzing the Performance of Different Proposed Techniques over Ad-hoc Network for VOIP |
Department |
13100 Institute of Telecommunications |
Scientific advisor |
Andris Skrastiņš |
Reviewer |
Oļģerts Belmanis |
Abstract |
Mobilais Ad-hoc tīkls (MANET) ir mezglu apkopojums, kur katrs mezgls pārvietojas nejauši. MANET tiek veidots ar dinamiku, ko rada mobilie mezgli, izņemot praktiski jebkurus sakarus, un mezgli ir savienoti ar bezvadu saitēm. Mērķis ir veikt dažādu rindas metožu darbības novērtējumu attiecībā uz QoS ar mobilā mezgla ceļa modeli. Ad-hoc tīkla rindas veiktspējas analīzē tiek uzskatīts, ka simulācija tiek vērtēta, novērtējot visefektīvāko metodi, kādā rindā var izmantot MANET. Mērķis ir veikt vairāku rindas paņēmienu novērtējumu attiecībā uz QoS ar mobilā mezgla ceļa modeli. Daudzi pētnieki tiek ieviesti dažādi rindu veidošanas paņēmieni, lai pārsūtītu tos MANET, šie rindu veidošanas paņēmieni nodrošina labāku veiktspēju, bet nespēj izpildīt QoS ierobežojumus MANET.
Šajā rakstā autors ierosināja jaunu metodi, kas pazīstama kā prioritātes rindas prioritātes rinda (DBPQ), lai uzlabotu straumēšanas kvalitāti MANET. Ierosinātā metode uzlabo MANET QoS attiecībā uz caurlaidspēju, aizkavēšanos un pdr. Ierosinātā metode palīdz sasniegt labāko pārraides ātrumu un pārbaudīt MANET ar NS2 simulācijām. Tāpēc QoS parametri rada caurlaidspēju, tiek ņemta vērā vibrācija un aizkavēšanās.
Maģistra darbs satur 88 lappuses, 30 attēlus, 4 tabulas un 65 atsauces avotus. |
Keywords |
Ad-hoc tīkls, Manet, Ierosinātās rindu rindas metodes, Prioritāšu rindas rindā, Caurlaidība, Pakešu piegādes attiecība, Aizkave. |
Keywords in English |
Ad-hoc network, Manet, Proposed queuing techniques, Distance based priority queuing, Throughput, Packet delivery ratio, Delay. |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
29.05.2019 10:19:22 |