Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Business Logistic |
Title in original language |
,,Uzņēmumu iespējas izmantot e-komercijas vietnes kā izplatīšanas kanālu” |
Title in English |
,,Enterprise opportunities to use e-commerce sites as distribution channel” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Astra Auziņa-Emsiņa |
Reviewer |
RTU Muitas un nodokļu katedras docents (praktiskais) A.Gulbis |
Abstract |
Bakalaura darba autore Agnija Skodžus izstrādāja darbu, kura temats ir „Uzņēmumu iespējas izmantot e-komercijas vietnes kā izplatīšanas kanālu”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt uzņēmumu iespējas izmantot e-komercijas vietnes ārējo tirgu apgūšanā.
Bakalaura darbā tika aplūkotas iespējas apgūt ārējo tirgu, izmantojot publiskās e-komercijas vietnes. Lielāko daļu no produkta vērtības, kuras tiek pārdotas publiskajās e-komercijas vietnēs, kuras nenodrošina produktu piegādi, veido transporta un komisijas maksa. Rezultātā uzņēmumiem e-komercijas vietnēs, kuras nenodrošina preču piegādi klientam, ir jāreģistrē pārdošanā produktu vienības, kuru garuma platuma, augstuma un masas rādītāji ir pēc iespējas mazāki. Jo mazāki šie rādītāji, jo zemākas transporta izmaksas.
No deviņām aplūkotām publiskajām e-komercijas vietnēm, tikai viena nodrošināja produktu piegādi klientiem, tā ir Amazon.com. Uzņēmumam SIA „X”, izmantojot Amazon.com kā produktu sadales kanālu, transporta izmaksas ir zemākas par 93,5%, nekā izmantojot privāto e-komercijas vietni.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 64 lappuses. Tajā ir iekļauti 13 attēli, 16 tabulas. Darbā izmantotas 37 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Keywords |
E-komercijas vietnes, sadales kanāli |
Keywords in English |
E-commerce platforms, distribution channels |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
17.05.2019 09:56:41 |