Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Patērētāju izpratnes analīze par interaktīvām tehnoloģijām |
Title in English |
Analysis of Consumer Perception on Interactive Technologies |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Jānis Grēviņš |
Reviewer |
I.Muzikante |
Abstract |
Šī pētijuma darba nosaukums ir “Patērētāju izpratnes analīze par interaktīvajām tehnoloģijām”. Galvenās tēmas apskatītas šajā dokumentā ir – patērētāju motivācija iegādāties gudro māju tehnoloģijas, kas ir arī šī pētijuma galvenais izpētes jautājums; galvenās organizācijas un tendences interaktīvo tehnoloģiju kategorijā; kas ietekmē patērētāja lēmumu gudrās mājas ierīces izmantošanai/neizmantošanai; kuras gudrās mājas ierīces patērētājs izmanto visvairāk un kādi tam ir iemesli. Galvenie izmantotie informācijas avoti ir iepriekš veikti speciālistu pētijumi un testi par interaktīvajām tehnoloģijām, to ietekmi uz patērētajiem, šo tehnoloģju adaptācijas līmeņi, kā arī oriģināli izveidota aptauja, kura tika elektroniski izplatīta respondentiem. Darbs kopā satur 18 datu apkopojumu grafikus, kā arī 9 pielikumus, no kuriem divi ir pētijuma aptaujas (latviski un angliski), pārējie tabulas ar datu rezultātiem no dokumenta statistikas sadaļas. Šis pētijuma darbs ir veikts un sastādīts angļu valodā. |
Keywords |
Gudrā māja, tehnoloģijas, interaktīvas tehnoloģijas, gudrās ierīces, adaptācija, patērētāju izpratne, motivācija |
Keywords in English |
Smart house, technologies, interactive technologies, smart devices, adaption, consumer perception, motivation |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
23.04.2019 12:06:00 |