Abstract |
Bakalaura darbā tiek apskatīti ceļa konstrukcijas risinājumi uz vājas nestspējas gruntīm. Darba autors piedāva savu skatījumu un metodes, kā efektīvāk iespējams pielietot mūsdienīgas metodes, lai izbūvētu ceļa konstrukcijas uz vājas nestspējas gruntīm. Darba gaitā ir paskaidrota gan vājas nestspējas grunšu daudzveidība, gan kā tās atšķirt dabā. Darbā ir iekļautas 4 metodes un konstrukciju veidi, kurus praktiski var pielietot būvniecība un jau pielieto visā pasaulē.
Inženierprojekta darbā ir izstrādāts Rūpnieku ielas (Ogrē) pārbūves projekts. Rūpnieku iela ir B II kategorijas iela. Projektējamā posma garums ir 993m, Rūpnieku iela trases sākums atrodas Zīļu ielas un Ogres ielas krustojumā, taču trases beigās pieslēdzas pie Birznieku ielas. Maksimāli atļautais satiksmes kustības ātrums noteikts 50 km/h. Ceļam paredzēta viena braukšanas josla katrā virzienā, tika pieņemts NP 7.5. Projektā veikts segas konstrukcijas aprēķins, trases plāna elementu aprēķins, garenprofila elementu aprēķins, vienlīmeņa ceļu mezgla satiksmes efektivitātes aprēķins. Par izejas datiem izmantoti topogrāfiskie plāni M 1:500; M 1:20000.
Darbs sevī ietver 55 attēlus, 13 rasējumus , kā arī 14 tabulas, 14 literatūras avotus. Izstrādātā darba kopējais lapaspušu skaits – 116 lpp. |