Abstract |
Bakalaura darbā ir izpētīta Šķirotavas stacija Rīga – Preču parka darba organizācija. Tika aprēķināti nepieciešamie raksturlielumi kravas plūsmas apstrādei, kā arī salīdzinātas izmaksas konteineru transportēšanā ar kravas vilienu un konteinervilcienā.
Darbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā daļā tiek aprakstīts dzelzceļš kopumā: pirmsākumi, infrastruktūra, attīstība. Otrā daļa sastāv no pamatinformācijas par konteineriem un to ekspluatācijas. Ir uzskaitīti konteineru veidi, to pielietojums kā arī pamatnoteikumi to ekspluatācijā. Trešaja daļā ir aprakstīta Rīga – Preču kravu temināla darba tehnoloģija un komercdarba organizēšana. Ceturtajā daļā veikti aprēķini saistībā ar tehnisko līdzekļu skaitu, konteinera punkta izmēriem, izmaksām un peļņu.
Darba gaitā tika izstrādāti 4 grafiskie darbi: Rīga – Preču parka shēma, videjās tonnāžas konteinera punkta mehanizācijas shēma, kravu apstrades struktūrshema, konteinerpunkta kravas plūsma un konteinerplūsmas shēma.
Bakalaura darbā izmantots: ekonomiskā un metodiska literatūra, interneta avoti, dzelceļa materiāli. Darbā ietiplst: 62 teksta lapas, 7 tabulas, 6 zīmejumi, 5 shēmas, 3 pielikumi, 47 formulas, 14 informācijas avoti . |