Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Jauna produkta ieviešana Uzbekistānas tirgū |
Title in English |
Introduction of the new product in the market of Uzbekistan |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Deniss Ščeulovs |
Abstract |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Nigina Inoyatkulova
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Jauna produkta ieviešana Uzbekistānas tirgū
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, ….. daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā iekļauti 13 attēli, 14 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 32 avoti angļu un krievu valodā. Darbam pievienoti 1 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbs iekļauj jauna produkta attīstības analīzes būtību, tā nozīmi uzņēmumā, jauno produktu ieviešanas galvenos veiksmes un neveiksmes faktorus, kā arī kosmētikas tirgus analīzi Uzbekistānā ar mērķi izvērtēt iespējas un draudus ieviešot jaunu produktu tirgū.
Darbs iekļauj informāciju par Uzbekistānas likumdošanu attiecībā uz kosmētikas ievešanu un tirdzniecību. Pētījums satur aprakstu par Bio2You uzņēmumu, SWOT analīzi, kā arī tirgus pētījumu Uzbekistānā, produkta ievešanas plānu Uzbekistānā un biznesa modeli.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Inoyatkulova N.(2018) Jauna produkta ieviešana Uzbekistānas tirgū Bakalaura darbs/ N.Inoyatkulova, I.Andersone.- Rīga: RTU, UIVI, IUVK bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 60 lpp. |
Keywords |
Jauna produkta ieviešana Uzbekistānas tirgū |
Keywords in English |
Introduction of the new product in the market of Uzbekistan |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
30.05.2018 12:50:28 |