Abstract |
Šis pētījums ir balstīts tikai uz patērētāju uzvedības novērtēšanas faktoriem Šrilankas tirgū. Pētījuma galvenais mērķis ir izprast Šrilankas tirgu, klientu uzvedību uz faktoriem, noskaidrot, kuri faktori ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankas tirgū.
Pētījuma svarīgums, kurā šis pētījums būs ziņojums par nākotnes plāniem. Šis pētījums veicinās vairāk pirkšanas uzvedību Šrilankas klientiem. Tas sniegs lielāku labumu katram Šrilankas pilsonim, valdībai, mazumtirdzniecības nozarei un investoriem. Šajā pētījumā tiek apskatītas arī literatūras, neatkarīgie un atkarīgie mainīgie, neatkarīgā mainīgā lielumi un attiecības starp abiem mainīgajiem un tā ietekmi. Un visi iepriekš minētie faktori tiek ņemti vērā nopietnā piezīmē un tiks detalizēti apspriesti.
Šis pētījums arī akcentēs visas pētījuma metodes un to, kā tas tiks īstenots. Tiks aplūkoti aspekti, par kuriem tiks apspriesta hipotēze, pētījuma plānojums, pētījuma populācija, iedzīvotāju izlase, datu vākšanas metodes, piemēram, primārie un sekundārie dati, kā arī aptaujas veidošana. Papildus šai datu analīzei daļa tiks veikta.
Šis pētījums tiks veikts Centrālajā Kolombo Šrilankā ar 10 atlasītām nodaļām no katra slāņa 10 tika izvēlēti nejaušā veidā, izmantojot stratificētu metodi. Pētījumā noskaidrots, ka faktori, kas ietekmē patērētājus, kas pērk uzvedību sociālu un kultūras faktoru, piemēram, ienākumu, paradumi un pirkšanas modeļi. Klientu apmierinātības līmenis produktu pieejamības ziņā. |