Abstract |
Bakalaura darbs „Autotransporta uzņēmuma automašīnu piegādes procesa optimizācija un statistiskā modelēšana”, veidots ar mērķi izpētīt autotransporta loģistikas procesus un atrast labākas iespējas automašīnu piegādei tirdzniecības uzņēmumā SIA ”Auto no Vācijas”.
Uzņēmuma eksistējošā piegāžu sistēmā kravas piegāde notiek izmantojot starpnieka auto pārvadājumu pakalpojumus. Papildus esošajai piegādes sistēmai bakalaura darbā tika izpētītas divas alternatīvas kravu piegāžu sistēmas ar atšķirīgiem maršrutiem: Berlīne-Trāveminde-Liepāja-Rīga un Berlīne-Trāveminde-Ventspils-Rīga. Atšķirībā no esošās shēmas kravu transportēšana pēc jaunām shēmām tiek īstenota izmantojot kombinētos pārvadājuma veidus, ar autotransportu un jūras pārvadājumiem.
Bakalaura darba gaitā tika aprēķinātas kopējās kravas piegādes izmaksas un noteikts piegādes laiks pēc esošās un jaunām piegādes shēmām. Veikta kravas plūsmas statistiskā analīze un veikta kravas vienību skaita prognoze, kas balstās uz šo analīzi. Tiek parādīts ka jaunā piegādes shēma pēc maršruta Berlīne-Trāveminde-Liepāja-Rīga sniedz zemākas piegādes izmaksas un ļauj precīzāk prognozēt piegādes laikus.
Bakalaura darba nobeigumā tiek secināts, ka esošā piegādes shēma jāmaina pret jauno piedāvāto shēmu pa maršrutu Berlīne-Trāveminde-Liepāja-Rīga un, lai to izdarītu, uzņēmumam papildus esošajai sadarbībai ar loģistikas kompāniju, kas šobrīd nodrošina autopārvadājumus pa sauszemi, jāsadarbojas arī ar jūras pārvadājumu kompāniju Stena Line, kas nodrošinātu efektīvāku transportēšanas sistēmu.
Bakalaura darba apjoms ir 66 lapaspuses: tas ietver ievadu, 5 nodaļas, secinājumus un priekšlikumus, 3 pielikumus, 25 attēlus, 43 formulas un 9 tabulas. |