Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Mārketinga stratēģijas izstrāde riteņbraukšanas sporta apģērbu zīmolam Nakeid Lielbritānijas tirgū |
Title in English |
Marketing Strategy Development for Cycling Sportswear Brand Nakeid in United Kingdom |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Inese Eglīte |
Reviewer |
P.Nazarova |
Abstract |
Šī izpētes darba mērķis ir izveidot mārketinga stratēgiju jaunam zīmolam Nakeid, kurš piedāvā velo-sporta apģērbu sievietēm Lielbritānija tirgū. Situācijas analīze atklāja vairākus Nakeid zīmola problēmas simptomus: zemus pārdošanas rezultātus, lojālu klientu trūkumu, konsekventu zīmola pozicionēšanas un komunikācijas trūkumu, kā arī pieaugošu konkurenci. No šī izriet Nakeid zīmola problēma, kas tika analizēta šajā darbā: visaptverošas mārketinga stratēģijas trūkums zīmolam Nakeid nav ļāvis augt un attīstīt savu biznesu Lielbritānijas tigrū. Kādu stratēgiju zīmolam Nakeid būtu jāizvēlas, lai tā paātrinātu uzņēmuma attīstību un augšanu?
Lai atbildētu uz šo jautājumu, tika veikta trīs līmeņu analīze, izpētot Nakeid industriju, zīmola tuvākos konkurentus un pašu zīmolu. Darbā tika izmantoti teorijas modeļi no stratēģijas un mārketinga sfērām, kā arī zinātniskie žurnāli, interneta resursi un datubāzes.
Pēc analīzes rezultātu apkopošanas, trīs mārketinga stratēgijas opcijas tika piedāvātas izvērtējot tās stiprās puses un potenciālos riskus. No tām, viena mārketinga stratēģija tika apstiprināta. Mārketinga aktivitāšu plāns uz viena gada periodu tika sastādīts, identificējot galvenās zīmola aktivitātes, to mērķus un budžetu.Visbeidzot, ieteikumi mārketinga stratēgijas ieviešanai tika doti. Noslēgumā, secinājumi par darba pielietošanu, kā arī ieteikumi turpmākajiem izpētes virzieniem tika aprakstīti. |
Keywords |
mārketinga stratēģija, sporta apģērbs, riteņbraukšanas zīmols, Lielbritānija |
Keywords in English |
marketing strategy, sportswear, cycling wear, United Kingdom |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
11.05.2018 22:09:03 |