Abstract |
Darba nosaukums: “Biznesa stratēģijas izstrāde AAS BALTA”
Darba mērķis: izstrādāt biznesa stratēģiju AAS BALTA, kas atbilstu esošajai tirgus situācijai un kalpot par pamatu kompānijas attīstībai līdz 2021.gadam.
Darba saturs: darba gaitā autors analizē ārējās vides factorus, kas ietekmē apdrošināšanas nozari un AAS BALTA. Tam seko pašas nozares un tirgus apstākļu analīze pēc kuras autors secina, ka vairāki ārējie faktori ietekmēs nozari tuvāko gadu laikā, kā, piemēram, datu regula un apdrošināšanas izplatīšanas direktīva, tomēr izaugsme turpināsies, galvenokārt, pozitīvās iekšzemes kopprodukta izaugsmes prognozes un Eiropas Savienības fondu apguves dēļ.
AAS BALTA iekšējās analīzes rezultātā autors novērtē kompāniju kā labi struktūrētu un finansiāli stabilu. Vairākas būtiskas izmaiņas ir notikušas kompānijā kopš galvenā akcionāra maiņas 2014.gadā, kas ļāva AAS BALTA saglabāt līderpozīcijas tirgū. Esošās biznesa stratēģijas BALTA 2020 izklāsts veido pamatu darba galvenajai, stratēģijas izstrādes un ieviešanas sadaļai. Autors piedāvā trīs stratēģijas alternatīvas no kurām tiek detalizēti izstrādāta viena. Autors formulē un apraksta stratēģiju, kā arī, izveido ieviešanas plānu katrai stratēģijas iniciatīvai. Darba nobeigumā autors izdara secinājumus un izklāsta nepieciešamās darbības stratēģijas veiksmīgai ieviešanai.
Avoti: darbā tiek izmantoti AAS BALTA tirgus pētījumi, iekšējās atskaites un dati, kas tiek papildināti ar teoriju un publiski pieejamiem tirgus nozares pārskatiem.
Darba ir atrodamas 3 tabulas, 10 ilustrācijas, 13 grafiki un 5 pielikumi.
Darba valoda ir Angļu valoda. |