Abstract |
Šī darba mērķis ir izpētīt vai pastāv korelācija starp uzticības, lojalitātes vai zīmola tēla līmeni attiecībā pret vēlmi izmantot mobilo sakaru operatoru kā starpnieku, maksājot par “pievienotās vērtības” pakalpojumiem, piemēram, Spotify. Darba latviskotais nosaukums ir "Analīze aplikāciju potenciālam telekomunikāciju industrijā".
Tika veikta aptauja, kuras ietvaros tika aptaujāti 150 viedtālruņu lietotāji. Starp aptaujātajiem 99 norādīja, ka vēlās savu operatoru kā starpnieku, 51 norādīja pretēji. Starp iemesliem kāpēc respondenti vēlējās operatoru kā starpnieku – astoņdesmit četri norādīja, ka tas būtu ērtāk kopīga rēķina dēļ, septiņiem nepatika veikt interneta maksājumus un tikai četri izteica raizes par datu drošību.
Datu analīzei tika izmantota loģistikas regresijas metode, lai noteiktu korelāciju starp minētajiem mainīgajiem. Korelācija izrādījās statistiski nenozīmīga, kas liecina, ka šo lēmumu ietekmē vēl citi faktori bez uzticības, lojalitātes un zīmola tēla. Aptaujas dati norāda, ka arī cilvēki, kuri zemu novērtē savu uzticības, lojalitātes vai kompānijas zīmola tēlu, vēlētos veikt maksājumu par papildus pakalpojumiem ar sava operatora starpniecību.
Informācijas avoti bakalaura darba izstrādei galvenokārt bija zinātniski raksti un pētījumi, kā arī citu bakalaura vai maģistra darbu izpētes. Kopējais lappušu skaits Bakalaura darbā ir 36 lappuses. Darbā ir apskatāmas 10 tabulas, 1 grafiks un 4 pielikumi. Darbs ir izstrādāts angļu valodā, aptaujas tika veiktas latviešu valodā. |