Abstract |
Šodienas pieteikumu centrālo pasaulē ikdienas izaicinājums uzņēmumiem un organizācijām ir palielināt to lietojumprogrammas, lai pēc iespējas ātrāk un drošāk apkalpotu lietotāju vajadzības. Darba slodzes līdzsvarošana ir viena no galvenajām funkcijām, kas ļauj apstrādāt tīmekļa lietojumprogrammas liela apjoma datplūsmu un garantēt pakalpojuma pieejamību un uzticamību. Labākā praktiskā pieeja šī mērķa sasniegšanai ir sadalīt slodzi uz vairākiem serveriem, lai programma varētu reaģēt uz vairākiem pieprasījumiem un uzdevumiem paralēli, un lietotāji ātrāk saņems atbildes. Darbu sadalīšanas uzdevumus vairākos resursos sauc par slodzes līdzsvarošanu. Slodzes līdzsvarošanu var ieviest kā aparatūru, programmatūru vai abu veidu kombināciju. Sastāvdaļu vai moduli, kas veic slodzes līdzsvarošanas procesu, sauc par "slodzes līdzsvarotāju". Slodzes balansētāji uzlabo lietojumprogrammas kopējo ietilpību un uzticamību, samazinot serveru slodzi. Attīstoties tehnoloģiju un tīkla infrastruktūrai, slodzes līdzsvarošana kļuva par pieteikumu piegādes pamatu. Šajā darbā tiek prezentēta slodzes balansēšanas pieeju un tehnoloģiju pārbaude un novērtēšana, sākot no pamata DNS serveru izplatīšanas, lai izveidotu koncepciju, un pāriet uz pašreizējām sarežģītajām slodzes līdzsvarošanas metodēm, piemēram, tīkla slodzes līdzsvarošanu, klasterizāciju, HAProxy un mākonis balstītu slodzes līdzsvarošanu. Mēs esam arī ierosinājuši jaunu front-end metodi, lai virtualizētu klienta puses slodzes līdzsvarotāju, izmantojot pielāgotus apkalpojošus darbiniekus, lai noķertu pieteikumu pieprasījumus un manipulētu un novirzītu tos saskaņā ar lietotāja datiem, piemēram, atrašanās vietu vai IP. Mēs esam aprakstījuši progresīvo tīmekļa lietotņu revolūciju un to, kā izmantot jaunas klienta puses kešdarbes metodes, lai ieviestu uzlabotus kešošanās mehānismus jebkuram pieteikumam, padarītu to pieejamu bez interneta savienojuma un nepieļautu serveriem lielu skaitu pieprasījumu.
Šajā pētījumā apkopotas visbiežāk lietotās slodzes līdzsvarošanas metodes un to
priekšrocības un trūkumi privātpersonām, uzņēmumiem un organizācijām. Viņiem jāspēj
izvēlēties labākos tehnoloģijas, lai uzlabotu viņu tīmekļa lietojumprogrammas veiktspēju, lai samazinātu laika un naudas zaudējumus. |