Abstract |
Anotācija
Bakalaura darba mērķis: veikt modernizēto lokomotīvju remonta sistēmu salīdzinošo analīzi.
Bakalaura darba uzdevumi: izpētīt modernizācijas procesa īpatnības; veikt lokomotīvju parka SIA "LDZ RSS" 2016. gadā piederošo lokomotīvju analīzi; salīdzināt modernizēto un nemodernizēto lokomotīvju remonta īpatnības; veikt remonta sistēmas uzskaites un grafiku analīzi.
Bakalaura darbs sastāv no 5 daļām: Lokomotīvju parka SIA „LDZ RSS” maģistrāles lokomotīvju apskats 2016.gadā; Dīzeļlokomotīvju 2М62U tehniska apkalpošana un remonta organizācija un tehnoloģija; Dīzeļlokomotīvju 2М62UM tehniska apkalpošana un remonta organizācija un tehnoloģija; 2М62UМ с 2М62U remonta sistēmu salīdzinājums; 2М62UМ Projekta īstenošana SIA „LDZ Ritošā sastāva serviss” – Daugavpils lokomotīvju remonta centrs RSSLD.
Pētījuma rezultātā tika izsecināts kā modernizētās lokomotīves 2M62UM kvalitatīvākai tehniskās apkalpošanas un remontu veikšanai, kā arī atrasto defektu un ekspluatācijas kļūmes analīžu veikšanai, lokomotīve ir aprīkota ar centralizēto datoru ierīci, kur nokļūst visi raidītāju un signālierīču signāli. Pie šim ierīcēm attiecas buksēšanas mezglu uzkaršanas raidītāji, riteņpāru slīdes raidītāji, sasilšanas raidītāji visos mezglos un agregātos. Modernizētās lokomotīves starpremontu noskrējiens būtiski atšķiras (ir lielāki) no 2M62U noskrējiena. Ražošanas rekonstrukcija, kas veikta lokomotīves 2M62U rāmja pastiprināšanai, un, ko izmanto modernizētā lokomotīvē, ļauj pagarināt rāmja kalpošanas termiņu uz 40 gadiem.
Darba apjoms: 78 lpp., 9 attēli, 21 tabula, 21 avots, 4 grafiski attēli.
Atslēgas vārdi: modernizācija, lokomotīve, 2M62U, 2M62UM. |